• johannabjork

Pappa - son kläder ??

Hej!

Är på jakt efter kläder (tröjor) till min sambo och vår kommande bebispojke.

Tyckte det skulle vara gulligt med liknande tröjor så far och son kan matcha  varandra.

Tänkte ge dessa till blivande pappan då han fyller år precis innan bebisen är beräknad..

Någon som har tips ?

• Svar på tråden Pappa - son kläder ??
  • lilamy

Jag har köpt från den här säljaren finns även bebisstorlekar:
    www.etsy.com/shop/SuperSweetCreations

Man kan kontakta henne och få storlek och färg som man själv vill.

Man får ju räkna med tull osv också från USA. Har fått många frågor om var tröjorna kommer ifrån och de var av bra kvalitet (ser fortfarande fina ut efter många tvättar). Jag köpte dem som julklapp förra julen. Man betalar med Paypal.

• johannabjork

Tack för tipset :) . Måste fråga vad paypal är för nåt? Är lite vilsen att handla från andra länder :P

• lilamy

Man registrerer sitt kort på www.paypal.com och sedan kan man hadla säkert med kort från andra länder, olika företag, privatpersoner utan att behöva uppge sitt kortnummer.

Tyckte inte att det var speciellt krångligt.

• hej03

Förresten så finns det två i lilla sverige. det ena är "ilovedecent" och de andra heter "daddystore" :) beställde från de sistnämnda och det gick jättebra!

• Dixie

en kompis till mig har handlar skjortor på kappahl till sin man och son, vet dock inte om det finns även i bebiskläder

• Fuffens

detta inhandlade min bror åt oss i USA på Ralph Lauren. Går säker att beställa liknande via nätet!

Svar på tråden Pappa - son kläder ??