• Anonym (läckage)

Läckande bröst tecken på att förlossningen närmar sig?

Är i vecka 38 (37+2) och mina bröst har läckt lite då och då sedan nån gång runt v 30 men det har bara varit väldigt lite. Senaste två dagarna har brösten läckt mycket mer så pass mycket att jag fått ha ammningsinlägg i behån. Jag har också haft kaftigare förvärkar än tidigare. Är detta ett tecken på att förlossningen börjar närma sig?

• Svar på tråden Läckande bröst tecken på att förlossningen närmar sig?
  • Anonym

Mina ha läckt sen ca v 25 så nä jag tror inte det då jag nu är i vecka 36 o ingen bebis har kommit

• Anonym (läckage)

Mina har ju också läckt lite men inte så här mycket. Idag är jag tvungen att ha amningsbehån med ilägg för att det inte ska bli blött på tröjan...

• Anonym

Det är inte ett täcken , det är jag ganska säker på

• Anonym (läckage)

Anonym skrev 2010-09-21 17:12:42 följande:
    Det är inte ett täcken , det är jag ganska säker på

Ok...nej det kanske bara är önsketänkande från min sida Tycker bara det är märkligt att de börjat läcka så himla mycket de senaste dagarna.

• saltflingan

Troligen inte, men med tanke på hur långt du har gått så är det snart dags för dig hur som helst. 

• Anonym (läckage)
    saltflingan skrev 2010-09-21 17:19:10 följande:
    Troligen inte, men med tanke på hur långt du har gått så är det snart dags för dig hur som helst. 
    Ja jo det är ju sant. Känner mig rätt färdig med att vara gravid och längtar sjukt mycket efter att det där lilla livet där inne ska komma ut till oss.
Svar på tråden Läckande bröst tecken på att förlossningen närmar sig?