• Anonym

Hur ska jag få veta?

Jag är tillsammans med en supersnygg lite feminin muslimsk kille sedan två år. Jag har i magkänslan att han är bi eller homo. Han åker ofta med kompisar utomlands (utan mej). Förra gången skulle en kompis sova över för att de skulle åka tidigt. När jag kom till hans lägenhet kunde jag se att de sovit i samma säng. Det finns förvisso bara en men ändå, det finns en soffa också där han brukar sova ibland. Hans kompis köper dyra saker till honom. Han vill heller inte att vi flyttar ihop. Han fotograferar bara kompisar men inte mej. Kanske jag låter töntig men jag är orolig. Jag tror inte han skulle avslöja det för mej men jag måste få veta. Jag vill inte dela honom med någon annan. Vi har superbra sex så jag fattar inte vad det är jag känner. Jag vill ju inte snoka eller så. Jag har frågat en gång och han blev arg. Jag skulle också bli sur om någon trodde detsamma om mej eftersom jag inte är det. Men jag kan inte släppa detta. Han undviker att träffa min familj också. Om det finns någon bi/homo kille här så ... vad ska jag göra? Jag blir snart desperat eftersom jag är så osäker på honom. Han säger att vissa saker ska jag inte lägga mej i, vad det nu är. Jag undrade bla.a varför han får så många dyra presenter.

Svar på tråden Hur ska jag få veta?