• Anonym (gaddning)

tatuerare i skövde?

Hej.
    Nyinflyttad i skövde. Vill gärna ha tips på bra tatuerare och varning för dåliga:)
    tack på förhand

• Svar på tråden tatuerare i skövde?
  • drömmaromsmått

min första tatuering tatuerade jag mig hos Martin som på den tiden höll till hos Tattoed, men sen finns magicman som ligger på mariestadsvägen typ vid Hallonets, han är väldigt bra enligt min syster.

• Anonym (gaddning)

Ok. Hur ligger de till prismässigt? Jag vill göra ett porträtt i blackandwhite. Helst ingen old school-gaddare som tycker att det är det ultimata...
    tack för svaret

• drömmaromsmått

Ska du göra portärätt så är det magicman du ska gå till, vet dock inte vad de har för priser, det ligger som sagt på mariestadsvägen ungefär vid hallonets affär så gå dit och be om prisupgifter så vet du med säkerhet =)

• Anonym (gaddning)

Yes, jag tar och knallar dit då:) tack igen

• Tattooed mom

Ska du ha porträtt ska du gå till micke på Magicman. Bästa i skaraborg enligt mig :)

• Tattooed mom

Ska du ha porträtt ska du gå till micke på Magicman. Bästa i skaraborg enligt mig :)

• Lina 191

pappa såklart:) tattoomartin

• Patricia84
    Lina 191 skrev 2011-07-29 22:09:53 följande:
    pappa såklart:) tattoomartin
    Din pappa? Han tatuerade min mamma =D
  • elsewhere

Jag tatuerade mig hos Rickard Holm på magicman, super kille. Vad jag sett på hans verk så är the-go-to-guy om man vill ha färgtatueringar. Jag ska absolut gå till honom för min nästa tatuering. Har sett fina porträtt av Micke där också. Rapportera hur det går så man får veta! :)

Svar på tråden tatuerare i skövde?