Ledvärk vid ägglossning/mens?
Brukar vid äl få ledvärk både i ben och armar. Det gör faktiskt riktigt ont. Någon mer som får detta symtomet v id äl eller mens? Har även kännt av det vid mens då och då.
Brukar vid äl få ledvärk både i ben och armar. Det gör faktiskt riktigt ont. Någon mer som får detta symtomet v id äl eller mens? Har även kännt av det vid mens då och då.
Hej satt just och googlade om just ledvärk. Det är så att jag själv upptäckt att omkring eller när jag har ägglossning får jag ledvärk känslan är den samma som vid växtvärk men det sitter i höfterna och ibland i benen. Helt knäppt. Känner mig ensam om detta. Har du aldrig upplevt värken i höfttrakten vid ägglossning? Det måste ju ha med hormoner och göra? Har du så varje månad?
Intressant detta.
Mvh
Hej!
Jag har upptäckt samma sak fast mest i mina vrister men också i andra leder.
Jag får ibland så ont att jag inte kan sova och koncentrera mig. Jätte irriterande. Det känns lite som huvudvärk som man vill "trycka bort" fast i alla leder i kroppen samtidigt.
Jag hade tänkt hålla koll på det ett tag till och om det inte blir bättre ska jag gå till en doktor och kolla upp det. Men nu vet du iallafall att du inte är ensam om detta.
Ha det bra!
Gammal tråd, men jag skriver ändå...
Ni är inte ensamma! Jag har samma problem, och det kom efter min förlossning 2013. Kämpar nu med sjukvården för att få bukt på detta, men alla prover visar bra. Har läst en hel del och tror att det i mitt fall beror på hormonell obalan så som östrogendominans. Hur är det med er i dagsläget?
Jag också, samt att jag kan få mina epileptiska anfall vid dessa tillfällen. /Jrnnie
Gammal tråd, men jag skriver ändå...
Ni är inte ensamma! Jag har samma problem, och det kom efter min förlossning 2013. Kämpar nu med sjukvården för att få bukt på detta, men alla prover visar bra. Har läst en hel del och tror att det i mitt fall beror på hormonell obalan så som östrogendominans. Hur är det med er i dagsläget?