Inhandla en graviditetskudde, var??
Söker desperat efter en sån där lång skön kudde man kan köpa när man är gravid för stöd. vet någon något om dom? Var kan dom hittas online eller säljer dom på Barnenshus eller liknande?
Söker desperat efter en sån där lång skön kudde man kan köpa när man är gravid för stöd. vet någon något om dom? Var kan dom hittas online eller säljer dom på Barnenshus eller liknande?
www.babyproffsen.se/produkt/visa/181
www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl&artnr=7315670171534
Ja, har fått en liknande kudde köpt av min pojkvän som bor i USA och han ska ta med sig den till mig nu när han kommer. Allt sånt verkar ju vara så mycket billigare där, och jag hoppas verkligen den ska hjälpa mig som har så mycket problem med ryggen. Och precis som du säger Eklofen så verkar man ju kunna använda den till så mycket. I soffan, sängen, senare när det ska ammas osv. Super ju! :)
www.stellaris.se/index.php&osCsid=f2817f83ffc769268a63430877ef55fa
Jag tänker köpa en sådanhär Formfix amningskudde som även är gravidkudde. Kan ju va bra om du även tänkt amningskudde. Hade ingen när jag ammade sonen & saknade det så nu tänker jag se till att skaffa en.
Kolla www.graviditetskudde.se dem säljar dem jag köpte en själv! Super bra gravid kuddar!