• Karro83

Fråga till Er mammor: Hade ni vita tjocka flytningar som tidigt tecken?

Det verkar som det är 50/50 med de som har haft vita tjocka flytningar innan BIM. En del är då gravida, för andra har mensen kommit. 

Jag har aldrig vita tjocka flytningar innan mens, eller egentligen nån gång. Har BIM den ca 1/10 (om ca 1 vecka)och undrar om ni som hade vita tjocka flytningar när ni fick positivt på testet hade andra symptom också eller var det bara flytningarna som ni reagerade på?

I nuläget har jag inga andra symptom än flytningarna trots att vi har mycket mys i sänghalmen under ÄL....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-27 14:02
    Jag får svara på min egen fråga... Jag gjorde ett test idag och fick reda på att jag är gravid i v. 5!

Så i mitt fall var det ett tidigt tecken med vita tjocka flytningar.

• Svar på tråden Fråga till Er mammor: Hade ni vita tjocka flytningar som tidigt tecken?
  • Zofian

Jag hade det två tre dagar efter att ägget fäste. Nu har det varit torrt i två dagar och har bim om två dagar.

• Karro83

Vad spännande! Då får vi hålla tummarna för oss båda! Glad
    Uppdatera gärna hur det än går!

• Zofian

Jag fick ett svaaaaaaaaaagt streck på mitt första gravtest igår. Men ska testa igen på lördag då är det BIM +1

• Karro83

Jasså, du kunde inte hålla dig!? Flört 
    Jag får vänta till nästa vecka, kanske onsdag tills jag testar.
    Uppdatera gärna på lördag. Lycka till!!

• mammalotta81

jag har också tjocka vita flytningar just nu.... har BIM nästa lördag den 2:a.
    Har även en molande värk i nedre delen av magen sen ägglossningen.
    Hoppas :)

• Karro83

Zofian: Har ju glömt o fråga, har du några graviditetssymtom förutom flytningarna?

mammalotta81: Då kommer vi förmodligen att testa ungefär samtidigt... Håller tummarna!

• jeeri74

Jag hade vita flytningar innan bim vid mina bägge barn så visst kan det vara ett tecken.

• Nostalgity

Varit gravid 3 ggr, alla ggr har jag haft vita flytningar, trötthet och lätt irriterad som tidiga symptom. Redan efter ca 10 dagar har jag märkt av det.

• kirseberg

Har oxå haft vita tjocka flytningar och har BIM den 31:e. Jag har även varit enormt känslig och gråtig de senaste dagarna men annars inga symptom.

S.

• Zofian
    Karro83 skrev 2010-09-23 07:14:38 följande:
    Jasså, du kunde inte hålla dig!? Flört 
    Jag får vänta till nästa vecka, kanske onsdag tills jag testar.
    Uppdatera gärna på lördag. Lycka till!!
    Neeeeeeeeeeej det är svårt. hahaa. dessutom var det ett två pack så... men ingen skada skedd för det. Ser positivt ut men jag är inställd på att det kan gå åt andra hållet med. Japp jag uppdaterar på lördag.
Svar på tråden Fråga till Er mammor: Hade ni vita tjocka flytningar som tidigt tecken?