Har du satt på värmen än?
har du satt på värmen än eller väntar du ett tag till?
när brukar du sätta på värmen?
hur varmt har du hemma med värme och utan värme.
har du satt på värmen än eller väntar du ett tag till?
när brukar du sätta på värmen?
hur varmt har du hemma med värme och utan värme.
oja ! Var tvungen , var bara 18 grader inne.. brr!
Ja, luftvärmepumpen går en stund morgon och kväll..
Vi har runt 20-22°.
Nepp, eldar lite varje dag. Lite värme på i lillans sovrum. Men det blir nog till helgen.
Näpp... Det gör vi inte förrän det börjar krypa ner mot en 17-18 grader inomhus under natten. Annars tänder vi en brasa i kaminen om det behövs någon dag. Det har väl hänt en gång hittills i höst.
Har eldat i kaminen i ca 3 veckor nu. Utan eldning är det kanske 17 grader på dagen, kallare på natten. Jag gillar när det är riktigt varmt, så runt 25 grader brukar det bli när jag eldar.
japp satte igång pannan förra vecka då vi bara hade 18gradert och svinkallt på golvet.nu har vi runt 21-22 beroende på ute tempen.
Nope, ingen värme på ännu. Får nog krypa ner mot 18 grader först och det kan ju dröja ett bra tag till.
Haha, o nej, o nej. Och lär inte behöva det på hela vintern heller. Vet inte ens om den funkar..
Bor i en lägenhet i ett väl isolerat hus. Solen värmer upp ordentligt+ all elektronik som ständigt är på. Under sensommaren är det 28 grader (under dsommaren med, men då bor vi inte här), nu nere på 25-26 på kvällen. 23 om vi har vädrat. På vintern är normaltemperatur kanske 22-23 grader, 24 på kvällarna. Allt detta helt utan element!
Normal temperatur för mig skulle väl vara 21-22 grader inomhus
Maken vill helst vänta till 1 oktober, men i måndags var det nere på 18 grader och då fick jag lov att sätta på cirkulationspumpen! I Göteborgstrakten kan tilläggas.