Oskar Kolehmainen skrev 2013-11-19 17:12:21 följande:
Hejsan, jag har själv letat efter dessa trådar och tips osv och jag har faktiskt lösningen till era problem..
Jag började själv med detta koncept för ett tag sen och jag kan säga att det har förändrat mitt liv totalt..
Jag kommer aldrig behöva jobba 8-10 timmar om dagen längre, jobbar max 2-3 timmar per dag och jag tjänar mer än 2ggr de jag gjorde när jag jobbade den vanliga vägen..
Många kanske tänker att hur kan de vara sant osv och det gjorde jag också i början, jag trodde inte på de alls men efter att jag varit i kontakt med många som gjort exakt samma sak så börja saker och ting förändras..
Jag lever idag bara genom detta och arbetar bara hemifrån och jag är så stolt över att jag vågade testa, det har förändrat mitt liv så enormt..
Är det ngra frågor så skriv ett mejl till mig på ''
Oskarkmarketing@gmail.com'' så svarar jag och vägleder dig om du behöver hjälp med att börja och starta jobba hemifrån..
Har precis börjat blogga om det så ni kan gå in på mina bloggar och läsa vidare men som sagt är det ngt så bara skriv ett mejl så hjälper jag er mer än gärna.
livingthelifeuwant.blogspot.se/
jobbaahemma.blogspot.se/ Hej
var inte och tittade på din blog. Ser inget arbete som erbjuds?
Kanske blind men förstod inte bloggen.
Ska man sälja nåt ?
Vart ser jag arbeten?
Sanna