• sahara sahara

Vad gav ni era barn i ettårspresent?

Jag skulle behöva några tips, både åt oss föräldrar och åt släktingar som undrar.

Do something scary - the payoff is awesome!
  • Svar på tråden Vad gav ni era barn i ettårspresent?
  • Kazeer

Äldste sonen fick mest kläder. En del böcker. Någon enstaka leksak.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Spexig

Fingerfärg
    Gungälg (IKEA)
    Smyckeskrin
    Duplo
    Kläder
    Tripp-trpp-stol
    Böcker 

• LyckligaJag83

Jag har köpt grytor till min dotter som hon ska få när hon blir 1 år, hon älskar nämligen att leka med mina grytor så tyckte att det var en bra present:)

Olivia 2009-10-23 Bebis 2011-01-??
  • Ragnar

Min dotter som blir 1 år nästa vecka kommer att få skor av oss Men vi kommer inte att köpa dem förrän hon börjat gå så pass bra att hon går utomhus. Hennes storebror ska få välja en leksak åt henne, med lite hjälp från oss så att det blir något som är lämpligt för en ettåring. Av mormor och morfar fick hon en gåvagn och en mjuk docka förra veckan. Gåvagnen älskar hon och kan gå med om jag lägger ett 2 kg paket mjöl i så att den inte tippar. Dockan är hon rädd för än så länge. Från farmor har hon önskat sig en boll och badleksaker.
    Kläder har vi så att det räcker, det mest ärvt från storebror. Annars så fick första barnet mest kläder i 1 års present.

• LyckligaJag83

Glömde skriva att av sin mormor och moster så ska hon få en brio spis

Olivia 2009-10-23 Bebis 2011-01-??
  • sahara sahara

Tack, tack.

Do something scary - the payoff is awesome!
Svar på tråden Vad gav ni era barn i ettårspresent?