Vad är bäst att söta thé o kaffe med om man vill gå ner i vikt?
Jag har alltid använr råsocker, men nu gått över till canderel, är det bättre om man vill tappa vikt?
Eller är honung bäst, hjälp en okunnig!
Jag har alltid använr råsocker, men nu gått över till canderel, är det bättre om man vill tappa vikt?
Eller är honung bäst, hjälp en okunnig!
Det är väl ganska givet - ingenting?
Annars finns ju t ex sacketter.
Ta bort det söta helt och hållet och drick det utan nåt i är det allra bästa om man vill ner i vikt.
Socker med måtta om man nu "måste" ha socker. Jag tror inte lightprodukter som sucketter är bättre.
Ingenting, inte ens sötninsmedel av något dess slag då sötningmedlet ökar ditt sockersug så försök lära dig drick utan.
Med rätt tesort så är te godast utan socker. :--)
vänj dig vid att dricka utan. Släng i en skvätt mjölk om det blir starkt
Jag körde på suketter eller max 1 tsk socker per dag.. Körde VV när jag gick ner & för mej funkade det iallafall.
Jag tror det är en vanesak, det är inte så att du låter tet ligga och dra för länge, då kan det bli en konstig betsk smak som gör det omöjligt att dricka utan något söt i. Låter man det ligga lagom länge så blir det egentligen bara den smak som man köpt som man känner av, då skall det inte behövas socker, annars tycker man nog inte om te egentligen, likadant med kaffe.
men måste du dricka the och kaffe? har nog inte druckit något av de två på flera år, så himla "gott" är det ju faktiskt inte, välj något gott smaksatt vatten eller så istället vettja
Men usch, har man socker i försvinner ju smaken. Dricker man sådant skit te att man vill ha socker i, så kan man väl lika gärna dricka bara varmvatten och socker. Blä. Nej, köp ett dyrare te, på exempelvis hälsokostaffären. De kan säkert tipsa dig om något som smakar sött och rikligt redan från början, så att du slipper ha socker i alls!
laxeringsmedel kanske? haha nej. jag vet att det finns ett te som gör att man går på toaletten lite oftare. en bekant till mig gick ner mycket i vikt av det.