• Anonym (Nervös tjej)

Första gången

Ikväll ska jag för första gången traffa en tjej. Man kan nog kalla det för en dejtGlad
    Har bara dejtar killar tidigare och nyligen accepterat att jag är bi.

Är så himla nervös! Hur gör man? Jag vill visa intresse och flörta som jag gör med killarna, men är rädd att jag kommer behandla henne som en kompis. Är rädd att jag kommer vara alldeles för nervös, och då inte kan vara mig själv....gaahh!

Har träffat henne tidigare, men det var på en fest och då är man ju alltid lite modigareGlad

Jag behöver lite råd och peppning!

• Svar på tråden Första gången
  • Majo

Hihi! Vad spännande! Men oavsett om man är bi, homo eller hetero så är man ju lite nervös inför en dejt, det hör till lite och visar på tat du bryr dig.

Bjud henne på lite vin vetja så att ni kan slappna av lite och sen kommer det ge sig själv, det är jag bombsäker på. Om du är genuint intresserad så tror jag att du automatiskt kommer att flirta med henne, det enda som är skillnaden mot för andra dejter du haft är ju könet och inte dina känslor inför den här personen, ellerhur?

Är övertygad om att det kommer att gå superbra! Lycka till Solig

• Anonym (Nervös tjej)

Tack för svaret!
    Du har rätt, man är alltid lite nervös, speciellt när man är så intresserad som jag är i henneGlad
    Att bjuda på vin var en bra idé!Glad

• Majo
    Anonym (Nervös tjej) skrev 2010-09-23 16:02:27 följande:
    Tack för svaret!
    Du har rätt, man är alltid lite nervös, speciellt när man är så intresserad som jag är i henneGlad
    Att bjuda på vin var en bra idé!Glad
    Ja vin brukar vara ett säkert kort, bara det inte blir fööör mycket vin!
  • Anonym (Nervös tjej)

Haha..nä då blir det inte så lyckatGlad

• Anonym (Nervös tjej)

Det gick bra!Glad Men gud va nervös jag var. Hon är så jvla snygg!
    Vi ska ses snart igenSkrattande

Svar på tråden Första gången