• jessin

Sko stl på Era 6-12 månaders barn

Som rubriken lyder. Vad har Era barn för skostorlek?

Min son har små knubbiga fötter så det är svårt med skor.
    Självklart behöver han inte skor men när man får söta Converse m.m i present
    så vill man ju använda dem i bland.
    I vilken ålder brukar barnens fötter sluta vara så knubbiga?

• Svar på tråden Sko stl på Era 6-12 månaders barn
  • vindy

Det är nog olika. Vi har bara kunnat använda kavat på våran 4 åring fram tills nu. Nu har dem smalnat av och vi kan köpa lite andra märken.

• LizLiz76

Min tjej hade ca. 18 vid 6-7 månader, 19 vid 10 månader o snart 20 nu när hon är 1 år.
    Jag köpte små gulliga sandaler till henne i storlek 19 o jag tyckte att de var gjorda till knubbiga fötter, då hon har smala fötter så satt de fast egentligen bara vid vristen med kardborrebandet. Det var ett märke som heter Ponny från Eurosko. Skitkvalité för samma pris som Kavat annars.. eller så hade jag lyckats få ett par måndagsexemplar..
    Nu har hon ett par Ecco gympaskor i str 19 o de är definitivt gjorda för hennes smala fötter.
    Men testa Kavat annars, de är också ganska rymliga, tycker det är jättestor skillnad på de olika märken i avseende på vilka sorts fötter de passar.

• Saaaraa

Vår snart 7-månaders har ett par Adidas-skor, mjuka, i storlek 18.

• jessin

Hans converse är jätte svåra att få på samt få dem att sitta kvar men de är ju så sjukt söta. Det är stl 18. Tor de är lite stora på längde men tajta på foten om ni förstår vad jag menar. Skor från H&M med karborrband är betydligt enklare.

Svar på tråden Sko stl på Era 6-12 månaders barn