Blöjbadbyxa storlek 104?
Nån som vet om det finns? Jag har letat runt, men de verkar bara gå upp till absolut max 15 kg. Dottern är snart 3 och väger drygt 15 kg.
Nån som vet om det finns? Jag har letat runt, men de verkar bara gå upp till absolut max 15 kg. Dottern är snart 3 och väger drygt 15 kg.
måste det vara blöjbadbyxa ?
Flera badhus vill inte att man använder simblöja - utan föredrar att man har simbyxor/simdräkt med tighta ben, så eventuell bajs inte kan rymma ut.
... annars borde åtm Huggies ha "storlek L", som är för över 15 kg.
Hmmm, det kanske är det hon ska ha - badkläder med tajta ben? Jag har sett att Huggies har stora storlekar men det känns som om de måste bli jätteklumpiga när de blir fulla av vatten.
Bajsar hon när hon badar? För om hon aldrig gör det så behövs ju ingen badblöja.
Imma82: just så sa de när jag anmälde oss till Plask och Lek! Blöjsimbyxa är väl den varianten där yttertyget är vanligt badklädestyg, sen sitter det nån form av plastigt foder i, som gör att de prasslar? Problemet är att hon behöver runt storlek 98 - 104, men överallt hittar jag bara upp till storlek typ 15 kg... Hon väger minst det.
Sonens köpte ja på babyproffsen de har kanonbra badbyxor som inte ska läcka igenom..