• Tualie

Present till 15 årig dotter?

Min äldsta dotter fyller 15 år snart och hon är en jättego tjej som är lite naiv och barnslig men ändå väldigt modemedveten. Vill inte köpa moppe åt henne än eftersom hon är lite vild av sig och hon behöver mogna lite först. Har ni något bra tips på present eller rolig sak att göra för henne??. Vi bor i norra stockholmsområdet.

Jättetack för svar.

• Svar på tråden Present till 15 årig dotter?
  • Tualie

Oj det glömde jag.. allt från 0-2000 kr.

• SandraJ

makeup rådgivning kanske. Bodyshop och Face har sånt vet jag.

• SandraJ

Eller en dag på spa bara du och hon.

• Jennie Brunflo

Make och hår och fotografering hos en proffsfotograf????

• Tualie

Jaa.. vilka bra ideér. Ska kolla in bodyshop eller face. Tack tack.. tar gärna emot fler förslag.

• Fyra

Ta in på hotell ni två och gotta er med middag och bio på kvällen, avnjut sedan den goda frukosten på morgonen. Jag har en tös på 17 år och det gillade hon när hon fyllde 15. Bara vi två.....

• Tualie

ååhh.. hotell.. jaaa det är oxå en jättebra idé.

Full av förhoppning, det är både på gott och ont med en tonårsdotter
    Helt underbart ibland och ibland jäätttejobbigt med alla hormoner. Och när hon tar mina kläder, smink o skor.. he he.

• Emmie Linnea

När jag fyllde 15 fick jag en heldag i Stockholm med min mamma... pappa lämnade vi hemma ;0)

Vi åkte tidigt på morgonen, käkade frukost i gamla stan. Shoppade massor, käkade glass på djurgården, pratade mamma.dottersnack, shoppade ännu mer. Avslutade dagen med att gå och äta på ett jättemysigt ställe och kände oss så nöjda med dagens shopping och äventyr!

Det var en underbar present!

• Griiisen

Vilka bra idéer alla har!
    * Jag skulle oxå tipsa om en dag för er på Spa.
    * Eller kanske en heldag med shopping och lunch.
    * Makeup-rådgivning var oxå bra (kan tipsa om att Face och MakeupStore brukar vara bättre på det än BodyShop).
    * Presentkort är kanske inte så kul att ge men underbart att få! Det är ju toppen att gå runt och shoppa utan att behöva betala! För att göra det roligare kan man ju köpa flera presentkort på olika ställen.
    * Ett par riktigt snygga "enkla" örhängen.
    * En korg fylld med olika saker - presentkort, makeup, godis, nåt smycke (H&M har ju jättesnygga billiga) mm.

Lycka till!

Svar på tråden Present till 15 årig dotter?