Bordsgrill, recept?
Ni som har en sån där bordsgrill, el.
Vad lagar ni på den?
Kan jag få lite tips och recept tack!
Jag har en med stor grillplatta överst och sen 8 små "stekspadar" under till.
Ni som har en sån där bordsgrill, el.
Vad lagar ni på den?
Kan jag få lite tips och recept tack!
Jag har en med stor grillplatta överst och sen 8 små "stekspadar" under till.
Det fanns ju massor tips med goda saker att ha på grillen. Men jag kanske missuppfattade dig, det kanske inte var det du var ute efter.
WOW! TACK levandecharader för dina givande inlägg!
Du måste ha gått någon kurs i hur man är en störig tönt på bästa sätt för du är verkligen superduktig på det!
Låt folk fråga vad fan dom vill.
Om nu någon undrar nåt i ett forum så har ju den personen valt forumet framför sökmotorer.. kanske inte hittat nåt bra där eller vill ha fler tips utöver det man redan hittat.. vad vet jag.. har du inget svar på frågan så skit i att svara då. Posta inte en jävla länk till google.
Hela iden med forum är ju att folk ska kunna prata och utbyta information.. svara på saker som folk undrar.
Är det sååå jävla outhärdligt om någon frågar samma sak som någon annat råkat fråga i nåt annat forum nån gång?
Det är ju forumtrådar man ofta kommer till när man googlar saker, så om ingen besvarar frågorna där funkar det ju inte att googla.
Jag till exempel tänkte googla fram lite schyssta recept för bordsgrill.. men nejdå, bland de översta träffarna ligger den här tråden med din jävla smartass-länk till google. Inga recept här inte.
Just frågor om recept och sånt har ju inte heller Ett svar utan man vill ju ha så mycket som möjligt. Varför är du ens inne på forum om du svarar på frågor genom att be folk använda google?
Ska du svara på frågor så skriv nåt givande i framtiden och sluta skräpa ner internet med idioti. Skärpning!
..och ja, jag blev medlem här enbart för att skriva detta. Hejdå.
Alltså, i princip allt som kan stekas kan man ha på. Sen beror det ju på, vissa saker avger mer os än andra och d vil man helst vara utomhus men det blir ju svårt nu
För egen del gillar jag frukten bäst, när man redan egentligen är mätt är det gott med någon stekt frukt också.