Är H&M´s skor så små i storlekarna som alla säger?
Har hittat en sko som jag verkligen vill ha men minsta storlek är 36 (jag drar 35). Tror ni att jag kan ha dessa med ev en sula i om de är små storlekarna?
Tack på förhand!
Har hittat en sko som jag verkligen vill ha men minsta storlek är 36 (jag drar 35). Tror ni att jag kan ha dessa med ev en sula i om de är små storlekarna?
Tack på förhand!
jag köper alltid en storlek större från H&M och det har funkat bra, dom är ganska små i strl.
Låter lovande! Inväntar fler svar innan jag trycker på "Beställ" .
Nej det tycker jag inte . Har 36 i deras som i alla andra skor
Nej, det tycker inte jag heller. Hittills har jag inte köpt eller provat något par där jag måste gå upp i storlek, men det varierar säkert.
Nä, tvärtom i så fall. Har 39 0ch pendlar mellan 38 och 39 i deras skor.
I deras tygskor har jag 38 ( min egen storek) medans deras klackskor måste jag ha typ 40 :O märkligt....
Jag köpte ett par sandaler där i storlek 36 nagon gang för rätt länge sen. Tyckte att de var aningens sma, sa när jag skulle köpa ett par likadana i en annan färg tog jag 37. Märkte dock ingen större skillnad sa jag mätte dem och de var exakt lika stora! Om jag skulle köpa skor där igen skulle jag prova ordentligt och inte ga efter vad det star att det är för storlek.
Okej, får se om de kommer in i butik istället då. Tack för era svar!