• 3 barns mamma84

    Vi med barn födda år 2005

    SoligHallo alla 2005 färäldrarSolig{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    Kanskeni oxå har en 5åring hemma precis som jag och kanske ni har oxå små syskon till dem födda.
    Här har jag en 5åring född i juni månad ja den varmaste sommmaren som jag kommer ihåg den sommaren var varm jätte varm och då fick vi många våra små ja nu stora Haha.
    Nu har hon blivit storesyster till en Lillebror född 2008 och även han är en stor pojke nu oxå.
    Så ca om3 månader kommer en 05 och en 08 bli storesyster och storebror till en Lillebror född i december.
    Tror att denna julen är den julen min Stora flicka längtar efter sin Lillebror och all snö hon bara kan få njuta av.GladHoppas vi blir en del som man ha roligt tillsammansGlad
    Välkommna


    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi med barn födda år 2005
  • Näver

    Hej, vi har en kille född juni -05. Inga småsyskon födda eller planerade, utan vi kör med storasystrar

  • 3 barns mamma84
    Näver skrev 2010-09-24 17:41:47 följande:
    Hej, vi har en kille född juni -05. Inga småsyskon födda eller planerade, utan vi kör med storasystrar
    Välkommen och när är sonen född i juni ?
    Min är född 7 juni
    Hur gammal är storesyster ?
    Hehe härligt ni har det.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Teskedsmamman skrev 2010-09-24 20:27:56 följande:
    Har en feb04, okt05, juli07 och en aug10... killar alla 4
    ååh grattis till bebben som kom i aug och ja 4 killar då är du mkt speciel på morsdagen och alla dagar då du har 4 killar + en man
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Teskedsmamman
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-24 20:36:17 följande:
    ååh grattis till bebben som kom i aug och ja 4 killar då är du mkt speciel på morsdagen och alla dagar då du har 4 killar + en man
    Lägg till att min man har två barn sedan innan också, 15 och 13 år Dock är den ena tjej som jag har inte fullständig ensamrätt på "matriarkalet" i familjen
    4 killar!! - tesked.blogspot.com/ - Virkaholic
  • 3 barns mamma84
    Teskedsmamman skrev 2010-09-24 20:42:13 följande:
    Lägg till att min man har två barn sedan innan också, 15 och 13 år Dock är den ena tjej som jag har inte fullständig ensamrätt på "matriarkalet" i familjen
    Haha coolt jag har 3 killar snart i huset och sen jag och min dotter
    Tror kilarna har snart makten över vår jord haha
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Sandrisen80

    Hejsan!

    Har en tjej, Leiah, som är född 14:e juni 2005. Hon har en lillebror, Darian, född 5:e juli 2009.

    Leiah växte och blev så stor helt plötsligt när hon blev storasyster .

    Måste dela med mig av hennes första reaktion när jag ringde hem från BB precis när Darian hade fötts (synd bara att jag inte kan få me tonläget i historian...)

    Jag: "Leiah, du har fått en lillebror!"
    Leiah: Först tystnad,sen tvekande  "....Nääää.....Men jag skulle ju ha en lillasyster....".

    Såklart blev det precis lika bra med en lillebror när hon såg honom första gången. Nu e dom helt oskiljaktiga, Leiah älskar sin lillebror och Darian älskar sin storasyster! Solig

  • 3 barns mamma84
    Sandrisen80 skrev 2010-09-24 20:54:11 följande:
    Hejsan!

    Har en tjej, Leiah, som är född 14:e juni 2005. Hon har en lillebror, Darian, född 5:e juli 2009.

    Leiah växte och blev så stor helt plötsligt när hon blev storasyster .

    Måste dela med mig av hennes första reaktion när jag ringde hem från BB precis när Darian hade fötts (synd bara att jag inte kan få me tonläget i historian...)

    Jag: "Leiah, du har fått en lillebror!"
    Leiah: Först tystnad,sen tvekande  "....Nääää.....Men jag skulle ju ha en lillasyster....".

    Såklart blev det precis lika bra med en lillebror när hon såg honom första gången. Nu e dom helt oskiljaktiga, Leiah älskar sin lillebror och Darian älskar sin storasyster! Solig
    Haha gullunge fick ju mig och sambon att skratta tillsammans
    Låter precis som min Ebba
    Hon kommer till BB och skulle så Lillebror Amadeus och hon bara ''men jasså det blev en kille med snopp''
    Jag ''du har blivit storesyster till en Lillebror''
    Ebba ''Okej och jätte glad''

    Sen när Amadeus blev äldre och vi började prata om syskon igen sa hon ''mamma nu vill jag inte ha en lillebror med snopp utan en lillasyster som kan sova brevid mig''
    Jag blev gravid och sen fick vi reda på att det skulle bli en Lillebror igen berättade för Ebba och hon vart inte glad Hahaha

    ''Mamma jag ville ha en lillasyster jag tycker inte om Amadeus han har snopp och jag tycker inte om att ha en till kille jag vill ha en LILLASYSTER''

    Men nu har hon aceepterat detta och längtar tills allsnö kommer fram och vill hållaom sin lillebror.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Sandrisen80
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-24 21:02:13 följande:
    Haha gullunge fick ju mig och sambon att skratta tillsammans
    Låter precis som min Ebba
    Hon kommer till BB och skulle så Lillebror Amadeus och hon bara ''men jasså det blev en kille med snopp''
    Jag ''du har blivit storesyster till en Lillebror''
    Ebba ''Okej och jätte glad''

    Sen när Amadeus blev äldre och vi började prata om syskon igen sa hon ''mamma nu vill jag inte ha en lillebror med snopp utan en lillasyster som kan sova brevid mig''
    Jag blev gravid och sen fick vi reda på att det skulle bli en Lillebror igen berättade för Ebba och hon vart inte glad Hahaha

    ''Mamma jag ville ha en lillasyster jag tycker inte om Amadeus han har snopp och jag tycker inte om att ha en till kille jag vill ha en LILLASYSTER''

    Men nu har hon aceepterat detta och längtar tills allsnö kommer fram och vill hållaom sin lillebror.
    Visst e dom för söta , men tänk va bra det ändå blir i slutändan....

    Har frågat nångång för skojs skull om vi skulle byta bort lillebror mot en annan "bebis", men det vill hon absolut inte, hahaha
  • 3 barns mamma84
    Sandrisen80 skrev 2010-09-24 21:10:17 följande:
    Visst e dom för söta , men tänk va bra det ändå blir i slutändan....

    Har frågat nångång för skojs skull om vi skulle byta bort lillebror mot en annan "bebis", men det vill hon absolut inte, hahaha
    Haha min skulle nog sagt tvärtom Haha
    Han förstör ju allt leksaker och allt.

    Men visst älskar dem sina små
    Nu e hon oxå ''gravid'' hon säger ''mamma nu äter jag oxå mycket mat och har lika stor mage som du''
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Vi med barn födda år 2005