• Gnutt

Produkt som framhäver lockar

Hej,

söker en bra produkt som man har i innan man fönar håret. Vill att den ska framhäva mina lockar och självfall, inte tynga ner håret och inte tova ihop det.

Någon som har tips?

• Svar på tråden Produkt som framhäver lockar
  • Karpet

Jag puffar för det skulle jag också vilja ha.

• LinksMamma

Sunsilk Antiflat! Blå pumpflaska. Funkar bra på mina lockar!

• liin

TIGI Cartwalk Curls Rock är helt klart bäst! Älskar den!

• Catha82

vanliga schampoprodukter som man köper på ICA osv är skit. De lägger sig som en hinna över håret och gör det tyngre och skitigare snabbare.
    Jag köper L´oréal Professionnell Paris. Shine Curl. curl-enhancing shampoo, balsam och inpackning. Mitt hår blir underbart!!! Tidigare blev håret mer frissigt än lockigt om jag lät det torka utsläppt. men med detta schampot blir lockarna framträdande och vackra.
    Det finns att köpa hos de flesta frisörerna. 500ml schampo kostar 199:- men då det är drygare tar det månader innan det tar slut även om man duschar varannan dag.
    Hårinpackningen kostar 169:- och jag tror balsamflaskan kostar det samma. Balsam finns både som vanlig balsam och spray som man lämnar i håret.

• Titti17

Jag använder vanliga silkesdroppar, köper dom hos frissan

• SvenskEngelsk

Jag har SUPER lockigt hår då jag inte platt tångar det... Jag har köpt dyra frisör produkter länge
    Men nu älskar jag Sunsilks Anti Frizz for waves & curls, eftersom sonen har krull med så använder vi de båda två.... SÅ fina lockar
    Köpte shampot till med, och balsamet

Men allas hår är olika... Och trivs med olika produkter!

• liin

Domicha: Creme bouclante är det jag har. Supernöjd med den. Borsta håret innan duschen och sen kramar jag i produkten i vått hår. Lockarna bli lite stela och det gillar ju klart inte alla...

• anna 24

rekomenderar också catwalk tigi curls rock

• Thmaca

Curl energy (mousse) från High Hair, WELLA. Är super!!

• cazzi

jelly waver från wella high hair 129 kr cirkus är kanon oxå. föna gärna med en tratt som man har som tillbehör till fönen. har du kall luft funktion är det bra att avsluta med den! då håller sig lockarna bättre eftersom de "stelnar" i sin form då.

• Förhoppningar

Köpte ett superbra preparat hos min frisör för ett tag sedan. Det är Goldwell Trendline move control - normal.
    Långt namn! Men attans så bra.
    Det är nästan som vax - drygt som bara den. Jag sätter i det i håret när det är handdukstorkat. Kramar liksom upp lockarna med det. Oftast låter jag håret självtorka, men går även bra att föna.
    Toppen toppen. Passar i alla fall mitt hår mkt bra.

• mysmika

Tigi Curls Rock! Oslagbar när du har själv fall! Cremén innan föning, sen sprayen efteråt!

• fashionista

Finns inget bättre än KMS Curl up, den slår t.o.m Tigi Curls Rock!

Svar på tråden Produkt som framhäver lockar