• Loppanssonsmamma

tips på bra/rolig 1 års present

ja, som rubriken lyder... vill gärna ha tips på roliga presenter till en kille som fyller 1. Han har en storasyster, så de har rätt så mkt leksaker sen innan, om ni förstår vad jag menar.
    Tacksam för lite tips, i mitt huvud står det tyvärr stilla! :)

• Svar på tråden tips på bra/rolig 1 års present
  • Loppanssonsmamma

ingen som har någon idé el tips??

• Gladies

När dottern var i den åldern ville hon gärna vara med på det mesta tex när vi städade. City Gross har weleda städ set för barn. En med sopp, skyffel och mopp. Ett annat med hink och mopp. Dessutom finns ett torkställ för barn.

• Loppanssonsmamma

Tack för tipset! Inga fler som har några tips??

• mysifer

En bok som handlar om barnet brukar vara uppskattat. Det finns sidor där man kan välja mellan böcker med olika historier och så fyller man i barnets namn och ett par namn till som blir del av berättelsen. Minns inte vad sidan heter men du kan nog googla på namnbok eller personlig bok

Blev mamma till underbara Alice 2010-06-20
  • Lillgabbens mamma

Här är byggklossar en stor favorit hos 1-åringen.

• Emmylou

Vår son fick en stor burk med plast-kökssaker, han älskar att laga mat, dricka & fixa med sakerna. Så han saknar inte spisen som han också fick, som inte hunnits skuvas ihop än.

Kommer från Plasto, sett den i leksaksaffär men jag köpte den på Lekit.se.

• Loppanssonsmamma

Tack för era tips!! :)

• slangbella

Vår kille fick Playskool Busy Gears (på Ica Maxi 199.-) och den tyckte han mest om av allt han fick (duplo, learning puppy, bobby car, pussel mm) Vet inte om länken funkar...
    www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=2...

(¯`°?.¸ Det är otroligt vad lite man klarar av om man verkligen inte försöker ¸.?°´¯)
  • emmianttila

Min dotter fyllde 1 år för 4 dagar sen och hon fick en brio bultbräda som uppskattades till max!
    Kanske kan vara något för din lilla kille? 

Svar på tråden tips på bra/rolig 1 års present