• I have a kid

ALDRIG MER !! huggies blöjor

Testade Huggies blöjor  (4an)  Huggies super dry 12 timmar skydd yeahh right, Vakna upp torr!

Min dotter fick en ny blöja innan sängdags igår kl 21.00  Imorse kl 8 var HELA blöjan genomblöt
        i kiss!! sängen täcket å kudden med!

SKIT BLÖJA

har ALDRIG hänt med Libero!

• Svar på tråden ALDRIG MER !! huggies blöjor
  • Jessica85

Jag har nästan enbart använt Huggies till min dotter, hon har storlek fyra nu. Har aldrig läckt igenom eller gjort hennes rumpa röd, som med många andra märken, däribland dem stora kända märkerna.

• Hanniz84

det är lite kul det där hur annorlunda det är, för med Libero så blir hela min dotters säng full med kiss under natten

det enda som funkar bra på natten är Willys blöjor...

Isa <3
  • MammaTove

Har inte provat de du använt, men däremot använder vi på dagtid Huggies Little Walkers i strl 4 till sonen - det är de enda som sitter uppe och inte läcker för oss..

• tinis77

Här är det libero som läckt på alla 3. Nu kör vi med willys, huggies eller coops. De läcker i stort aldrig..

*Alexander 9/9-05 * Hampus 30/9-08* Isabell 8/1-10* martinas.myshowroom.se/
  • I have a kid
    tinis77 skrev 2010-09-25 19:41:08 följande:
    Här är det libero som läckt på alla 3. Nu kör vi med willys, huggies eller coops. De läcker i stort aldrig..
    oj libero som är  så bra....

neh funkar säkert  oika för alla!

men kan säga att så mkt blöjor som det har gått sen vi köpte huggies.. dom blir blöta igenom efter bara 2-3 timmar så vara på stan med dom är inget att tänka på--

kanske det beror på ålderpå barnen åxå...
  • I have a kid
    MammaTove skrev 2010-09-25 19:38:36 följande:
    Har inte provat de du använt, men däremot använder vi på dagtid Huggies Little Walkers i strl 4 till sonen - det är de enda som sitter uppe och inte läcker för oss..
    dom har jag använt dom var bra.. hade dom på natten åxå

dom här är fan sämmre en ett trosskydd..
  • Hanniz84
    I have a kid skrev 2010-09-25 23:01:28 följande:
    HUR GAMMLA är era barn som använder huggies?
    min dotter är snart 14 mån, Libero funkade bara när hon hade new born blöjorna
    Isa <3
  • MammaTove
    Isak är 1 år...
  • tinis77
    Hampus är 2 år och Isabell är 8 månader. Har använt huggies på båda sen de var några månader.
    *Alexander 9/9-05 * Hampus 30/9-08* Isabell 8/1-10* martinas.myshowroom.se/
Svar på tråden ALDRIG MER !! huggies blöjor