• Anonym (tralla la)

Väldigt tidigt missfall. vecka 3

Jag fick ett missfall i vecka tre det är ca 3 veckor sedan och nu känns det som det typ spänner och när det drar i sidorna känns det som att man har blåmärken på äggledarna helt skumt.
    Känns extra mycket när man anstränger sig eller nyser.
    Har fått väldigt mycket flytningar men dom luktar inte och har inte nån konstig färg .

Någon som har erfarenhet som liksom känner igen sig om jag ska vara orolig eller är det bara kroppen som tar hand om det hela ?

• Svar på tråden Väldigt tidigt missfall. vecka 3
  • Anonym (tralla la)

Okej ingen :O(

• Anonym

Hur länge har det känts så då?

• Anonym

i 3 e veckan.. haha, va fasen..har man ens märkt att man är gravid då? det såklart att det märks kanske på ett test, men alltså.. herrejissees

• Anonym

kroppen tar hand om det hela, men i 3e veckan ska det inte göra så ont..

• Anonym (tralla la)
    Anonym skrev 2010-09-25 16:57:18 följande:
    Hur länge har det känts så då?
     Sen jag blödde från och till men mer den senaste veckan.
    Jag blödde bara 1 och halv dag typ ena dagen rosa andra dagen blod men bara när man torka sig och tredje dagen blödde som mens  men på kvällen var det snustorrt.
    dagen efter plussa jag ..mådde för bra så jag tog ett test nu två veckor senare och det var neg likadant på sjukhuset så det var ett väldigt tidigt missfall.. Bode inte ens vetat att jag vart gravid.
  • Anonym (tralla la)
    Anonym skrev 2010-09-25 17:02:57 följande:
    i 3 e veckan.. haha, va fasen..har man ens märkt att man är gravid då? det såklart att det märks kanske på ett test, men alltså.. herrejissees
    nä ,man borde inte det jag vet detta men det suger lika mycket  ändå även om det "bara" var i vecka tre.
  • Anonym
    Anonym (tralla la) skrev 2010-09-25 17:06:50 följande:
    nä ,man borde inte det jag vet detta men det suger lika mycket  ändå även om det "bara" var i vecka tre.
    jo det kan jag tänka mig, men att det skulle göra ont låter konstigt. det kanske beror på något annat? Ägget har ju inte ens fäst sig i livmoder ännu... Så det ska inte kännas... dom flesta märker inte att dom får missfall om det sker innan v 5.. jag fick missfall i v9 och märkte det knappt..

Kroppen ska sköta det själv, men om du har ont så tycker jag du ska gå till en gynekolog! inte för graviditeten, utan för att kolla vad det kan vara!
  • Anonym (tralla la)
    Anonym skrev 2010-09-25 17:12:43 följande:
    jo det kan jag tänka mig, men att det skulle göra ont låter konstigt. det kanske beror på något annat? Ägget har ju inte ens fäst sig i livmoder ännu... Så det ska inte kännas... dom flesta märker inte att dom får missfall om det sker innan v 5.. jag fick missfall i v9 och märkte det knappt..

Kroppen ska sköta det själv, men om du har ont så tycker jag du ska gå till en gynekolog! inte för graviditeten, utan för att kolla vad det kan vara!
    Jag ringde men dom sa att att jag skulle vänta och se om jag fick feber och annat..så dom tyckte inte det var nödvändingt att boka tid. på akuten ville dom inte inte emot mig heller just för att jag itne hade nån smärta eller så.
    jajaja bara att ta sig genom det hela som allt annat ..jag önskar dock med hela mitt hjärta att jag aldrig tagit testet från bröajn då hade jag itne vetat det.
  • Anonym (tralla la)

Någon som vet när det slutar göra ont i själen?

• Anonym
    Anonym (tralla la) skrev 2010-09-25 23:22:58 följande:
    Någon som vet när det slutar göra ont i själen?
    Du får försöka se det som att det var faktiskt naturens sätt att säga att det endå inte skulle bli ett barn..det fanns inte tillräckligt med "resurser" för att kunna bilda ett..

Det kommer fler tillfällen =) låt inte detta trycka ner dig, det var inte ens ett embryo, det var en taskig spermie/ägg och du har tusentals till...
Svar på tråden Väldigt tidigt missfall. vecka 3