• Vanilj L

Något mer till smörgåstårta.

Kan man ha något mer till smörgåstårta?

Eller blir det konstigt?

• Svar på tråden Något mer till smörgåstårta.
  • dio

Något mer som i vad?

I was an atheist until I realized that I am God
  • Vanilj L

Jag ska bjuda på smörgåstårta till en födelsedagsfest. Tänkte bara om man ska ha något mer till eller det räcker kanske med det, för man kan ju inte rex bröd till. :)

• Näckrosen

Jag tycker att det räcker bra med bara smörgåstårta. Det är ju så mycket på och i den att det inte behövs något till.

• TheMother
    cicci2 skrev 2010-09-26 10:22:47 följande:
    Jag tycker att det räcker bra med bara smörgåstårta. Det är ju så mycket på och i den att det inte behövs något till.
    Absolut räcker det med smörgåstårta.
    Vi har dock, vid högtidligare tillfällen som student, när man fyllt jämt osv även bjudit på tårta med. Har då börjat med smörgåstårtan, typ som mat alltså, och sen haft tårta efteråt. Men det är ju absolut inte nödvändigt.
    Mamma till Anton 080920
  • Näckrosen
    TheMother skrev 2010-09-26 12:53:30 följande:
    Absolut räcker det med smörgåstårta.
    Vi har dock, vid högtidligare tillfällen som student, när man fyllt jämt osv även bjudit på tårta med. Har då börjat med smörgåstårtan, typ som mat alltså, och sen haft tårta efteråt. Men det är ju absolut inte nödvändigt.
    Ja, så har vi med. Jag trodde TS menade något mer tillbehör till själva smörgåstårtan. Men kaffe och tårta eller en god kaka är gott efter smörgåstårta.
  • TheMother
    cicci2 skrev 2010-09-26 18:44:16 följande:
    Ja, så har vi med. Jag trodde TS menade något mer tillbehör till själva smörgåstårtan. Men kaffe och tårta eller en god kaka är gott efter smörgåstårta.
    Oj, ser att jag citerade fel, skulle ju citerat Ts svar
    Ja, var kanske så hon menade, har du rätt i.
    Mamma till Anton 080920
  • Vanilj L

Ja det var så jag menade något tillbehör, men som cicci2 sa att det är ju så mycket på, och det är de ju. Så det kanske räcker.

Svar på tråden Något mer till smörgåstårta.