• Ellisizza

Spökstreck på clearblue

Fler som fått spökstreck på clearblue graviditetstest?

Är på bim -1 eller -2. Testade precis nu på dagen och såg först inget på testet men när jag kollade lite noggrannare såg man ett jättesvagt, tunnt streck. Svårt att avgöra färgen på det för det var så svagt. Det kom dock direkt. Min sambo såg det också. Visst är det ett sk spökstreck? Så irriterande!

Med mitt förra barn fick jag ett fint, tydligt plus på bim-3 så jag är rätt säker på att det skulle visat nu.

• Svar på tråden Spökstreck på clearblue
  • sosso98

Jag har också fått det jobbiga spökstrecket på clearblue..
    Kan du inte lägga upp en bild så kanske man kan bedöma ut efter den?
    Det behöver ju inte vara ett spökstreckSolig

• BejbyBoo

Jag har också fått spökstreck på Clearblue. Precis som du skriver; ett tunt, svagt streck dök upp, men inte sjutton var jag gravid.

♥ Älskade, älskade lilla E. 28/12-08 ♥
  • Nea76

Tyvärr är det så att man kan räkna alla tunna streck som spökstreck, visst är det så att det kan vara början på ett plus men många gånger får man såna linjer utan att vara gravid. För att vara säker ska det vara ett brett plus, inte smalt.

ღ stolt tvillingmamma ღ
  • Ellisizza
    sosso98 skrev 2010-09-26 13:26:53 följande:

Jag har också fått det jobbiga spökstrecket på clearblue..
    Kan du inte lägga upp en bild så kanske man kan bedöma ut efter den?
    Det behöver ju inte vara ett spökstreckSolig

Tog tyvärr ingen bild och jag är inte säker på att det hade synts på bild heller, så svagt var det.

Köpte ett tvåpack så jag tänkte ta ett till test imorgon på morgonen så får vi se. Hoppas så klart men jag tror tyvärr inte att det är något.
  • Ellisizza
    Nea76 skrev 2010-09-26 17:58:30 följande:
    Tyvärr är det så att man kan räkna alla tunna streck som spökstreck, visst är det så att det kan vara början på ett plus men många gånger får man såna linjer utan att vara gravid. För att vara säker ska det vara ett brett plus, inte smalt.
    Mitt var riktigt smalt, bara en tunn linje. Så då antar jag att det är ett spökstreck.
  • Illusion

samma sak här. kolla under spökstreck i mitt galleri

• ett plus ett är lika med tre
    Illusion skrev 2010-09-27 08:40:07 följande:
    samma sak här. kolla under spökstreck i mitt galleri
    På dina bilder ser man liksom bara en linje, det är färgrester.
    Ellisizza skrev 2010-09-26 12:53:44 följande:

Är på bim -1 eller -2. Testade precis nu på dagen och såg först inget på testet men när jag kollade lite noggrannare såg man ett jättesvagt, tunnt streck. Svårt att avgöra färgen på det för det var så svagt. Det kom dock direkt. Min sambo såg det också. Visst är det ett sk spökstreck? Så irriterande!

Med mitt förra barn fick jag ett fint, tydligt plus på bim-3 så jag är rätt säker på att det skulle visat nu.
    Är ditt en linje eller något tjockare?
    Hoppas på en sommarbebis 2011 :)
  • Thessla

Jag har tyvärr också fått sådana tunna blå streck med CB utan att varit gravid.

• Illusion
    ett plus ett är lika med tre skrev 2010-09-27 11:21:14 följande:
    På dina bilder ser man liksom bara en linje, det är färgrester.
    Ellisizza skrev 2010-09-26 12:53:44 följande:

Är ditt en linje eller något tjockare?
    nej linjen är blå och uppkom direkt. alltså spök.
Svar på tråden Spökstreck på clearblue