• Knoddas

Fler med "pratiga" och glada tvåmånaders? :-)

Hej hej! Min son som är 9 v blir bara gladare och gladare för varje dag! Förutom några downperioder när magen gör ont ... Han snackar och snackar och blir alldeles till sig av glädje när man umgås med honom. Fler som har gladingar?

• Svar på tråden Fler med "pratiga" och glada tvåmånaders? :-)
  • JSE

O, ja!! Han pratar med allt!! Kanonbra för om jag ska iväg någonstans så brukar jag göra iordning honom och medans jag gör fördigt resten så kan jag lägga honom i vår dubbelsäng så pratar han med taklampan :)

• JSE

Sen är en nackdel..... man vill ju bara prata och umgås med dem precis hela tiden!! Får inget annat gjort + att jag tror att det är nyttigt om de ligger lite själa på golvet o leker med babygymet o kikar lite.

• firhilwen

Lillan är nyss "fyllda" 3 månader men hon har sedan 6 v ålder varit en pratsam bebis. När vi byter blöja t ex så pratar och skrattar hon med lysrörslampan som finns ovanför (släckt). Hon pratar också gärna med allt annat och alla, fast inte gärna pappa som gärna vill!
    Hon söker ofta mig med blicken och jag har "gråtit" många glädjetårar över det där stora fina leendet... Blir inte mycket gjort annat nej!

• Knoddas

Hihi, ja taklampor är poppis här också! När jag bär Henning så vill han alltid böja bak huvudet jättelångt bakåt och gå och kolla upp i taket.

• snuttensmamma

samma här med min lille Leo....så glad och "pratig" mest hela tiden. Han blir 7 veckor nu på lördag. så härligt med dessa små gullungar att man nästan vill äta upp dem;=))

• angeli

Jodå min lill kille är 8 veckor och är mycket pratglad

Svar på tråden Fler med "pratiga" och glada tvåmånaders? :-)