• åsa1979

    Eurobaby i Sollentuna?

    Hej, jag undrar om det är någon här som har köpt en vagn på Eurobaby i Sollentuna och om ni vet hur man kan kolla upp vagnarna, tester osv...

    Åsa

  • Svar på tråden Eurobaby i Sollentuna?
  • A plus H blir W

    Jag undrade precis samma sak, de har ju så många annonser på blocket... 

  • TREbarnsmamma01

    Bengt Larsson på Eurobaby Sollentuna är en tjuv och en bedragare, 

    Eurobaby Sollentuna felannonserar samt säljer vagnar med defekter var aktsam !! På sina sidor erbjuder han snabb service med kompetent personal i själva verket är det bara han och hans fru som jobbar där och hon är varken utbildad eller erfaren. Vår bebis skadade sig på en av deras vagnar, 3 kunder ville reklamera samtidigt som oss på de 20 minuter vi var där, bemötandet var avskyvärt.
    Han alla anklagade alla ägare till 1 månadsgamla  barnvagnar för att själva förstört vagnen och att reklamation ändå inte skulle gå långt och några pengar fick varken vi eller dem se. Vi blev lurade på 3500kr.

    ************* VARNING AKTA ER FRÅN ATT GÖRA AFFÄRER MED EUROBABY SOLLENTUNA************** 

  • Eurobaby

    Tyvärr måste detta inlägg vara skrivet av en person som har något annat problem i botten  än att deras vagn skulle gått sönder under garantitiden  eller har ett agg mot antingen mig eller min fru.
     Vi tar väl hand om kunderna och  har mycket gott renomè  bland våra kunder 
    och vi har sålt 36.000 vagnar under våra 25 år i branschen.

    1.) Att tre st vagnar sålda av oss  som har  ett garantifel  skulle komma samtidigt  är högst osannolikt .
    2.) Alla ev. garantireparationer utföres  alltid medans kunden väntar. 

    3. ) Vi säljer ca 1000 vagnar om året av mycket hög kvalitet och har en reklamationsprocent av ca 0.4 %  = 25 vagnar om året som har ett fel som vi åtgärdar gratis.

    4.) Vi har inget minne eller anteckningar om  i vår verkstadsliggare under de 25 år vi verkat  att tre vagnar skulle ha varit här samtidigt  någon enda dag  under dessa 25 år.

    Om nu vederbörande har något fel på vagnen så är de välkomna hit till oss och få vagnen  servad gratis medan de väntar.

    Eurobaby factory outlet 
    Bengt och Eva  Brick 

Svar på tråden Eurobaby i Sollentuna?