skruttnorpan skrev 2010-09-27 14:38:45 följande:
Oj...då kanske jag inte ska sluta hoppas ändå, haha. Har en liten märklig situation där jag har få ägg kvar och ingen regtelbunden ägglossning så jag har med andra ord inte den blekaste om när jag ska ha mens. ska på läkarbesök i nästa v för att bestämma behandling och blev nu mer lite förvånad när kroppen började bete sig som den gjorde...det hör ju inte till vanligheten. =)
Vilken v är du i? Hur mår/mådde du i början?
Jag är "bara" i v 8+6 idag

I början (runt BIM och efter det) kände jag inget mer än lite "mensvärk" ibland som jag trodde var just mensvärk. Sen i v 5 blev jag förstoppad, behövde kissa oftare och blev hungrigare. Började känna lite smått i brösten ibland (inte ens varje dag). I typ v 7 så kom trötthet, illamående till och från (mest när jag är hungrig), humörsvängningar och har fortfarande molvärk i magen till och från.
Tröttheten är fortfarande kvar och humöret går ju verkligen upp och ner. Har väldigt sällan ont i brösten, men som sagt så kan det komma en liten stund och sen försvinna igen. Illamåendet är inte så farligt, utan är fortfarande som värst när jag är hungrig.
Just det, rikligare flytningar har jag haft sen typ v 4-5 nån gång.