Funderar på att vara otrogen.... :S
Jag hatar alla som är otrogna. Har själv blivit bedragen flera gånger.
Nu är det så här, att jag och min kille har varit tillsammans i ca två år o har det superfint i förhållandet annars. Vi pussas o kramas osv, men jag känner ingen gnista längre. Jag har pratat med han om det, o han säger att han ska bättra sig. Men inget händer.
Jag älskar honom såklart och vill inte göra slut. Inte nog med att gnistan inte längre finns, han verkar inte åtrå mig längre. Han vill bara ha sex när han absolut måste för att han behöver utlösning med jämna mellanrum. Jag känner mig som en knulldocka som bara duger när han absolut måste.
För några månader sen så råkade jag vara otrogen med min kompis man. De höll på att separera, skiljas, så egentligen var väl inte han otrogen. Men jag var ju det. Min kille vet inget om detta.
Jag och kompisens man har sedan hållit kontakten. Vi har inte träffats sen den där gången, men nu är han i stan och ska åka hem senare idag.
Vi har sms flörtat och msnat ganska flitigt, pratat om att skicka bilder osv, men det har vi alltså inte gjort. Inte sagt nåt om sex heller, bara antytt.
Nu vill han komma hit idag för han vet att jag är ensam hemma eftersom min kille är på jobbet o jag är sjukanmäld idag. Han är hemma hos sitt X just nu.
Jag är så kluven, har ju en liten gnista för denna man, men vet inte hur jag ska göra. Om jag skulle genomföra detta så tror jag att ångesten kommer att äta upp mig inifrån. Förra gången jag var otrogen var jag jättefull och ångrar mig jättemycket, om jag ligger med honom idag igen så har jag inget att skylla på eftersom jag inte är full.
Jag är verkligen inte den otrogna typen, jag förstår inte själv varför jag ens tänker i dessa banor... :/
O snälla, inga påhopp om att jag är dum i huvudet o inte älskar min kille, för jag älskar verkligen honom.