• LokesMamma84

Har ni köpt kläder från Lager 157?

Jag funderar på att köpa deras overall från Funk 157.
    Den verkar väldigt bra och jag ska bara mäta sonen för att sedan se vilken storlek det blir.
    Den är billig, men verkar samtidigt väldigt bra och funktionell.

Hade velat köpa vinterkängorna med, men det stod inga innermått på dem tyvärr.

Men, har ni köpt kläder, mest vinterkläder då, därifrån? Vad tyckte ni?

• Svar på tråden Har ni köpt kläder från Lager 157?
  • Tuffen

Jag har köpt jeans därifrån. De har varit toppen!

• alvide

Jag har köpt mycket därifrån.
    Galonställ, ullstrumpor, underställ och en massa baskläder. Är jättenöjd. Dock vet jag inte hur vinterkläder och skalkläder är där. Men de har bra kundservice om du inte är nöjd med varorna. De är ett bra företag att handla från.
    Ang vinterkängorna står det är de är vattenresistenta och inte vattentäta så räkna inte med att de är torra i i slask. Fråga kundservice om innermått på skorna.

• fabler

jag har inte provat vinterkläderna men vi har underställ, fleeceställ, skalbyxor, ullstrumpor, mössor och baskläder där ifrån och är kanon nöjda med dem.

elias är världens sötaste!!!
  • MiniPyret

Har köpt vinterkläderna och hoppas de är lika bra som de är snygga!
    Jeansen är kanon!!!

• Lottis77

Min son har haft deras overaller och de funkar helt ok. Mycket prisvärda. Ska jag säga något negativt så är de kanske inte de mest slitstarka på knä/rumpa, men två år har overallen hållit, och för det priset är det helt godtagbart tycker jag.
    Kommer lätt köpa där igen. Nu ärver lillebror overallen, så får vi se om de pallar ett tredje år.
    (Sonen är 5 år btw.)

• LokesMamma84
    Lottis77 skrev 2010-10-07 10:33:49 följande:
    Min son har haft deras overaller och de funkar helt ok. Mycket prisvärda. Ska jag säga något negativt så är de kanske inte de mest slitstarka på knä/rumpa, men två år har overallen hållit, och för det priset är det helt godtagbart tycker jag.
    Kommer lätt köpa där igen. Nu ärver lillebror overallen, så får vi se om de pallar ett tredje år.
    (Sonen är 5 år btw.)
    Vad skönt att höra :D
    Men, nu behöver jag inte köpa en overall därifrån längre. Min son fick en Didriksons utav sin morfar :p.
    Men andra kläder kommer jag garanterat att köpa.
Svar på tråden Har ni köpt kläder från Lager 157?