• Widde76

    Tips på Extrajobb

    Hej!

    Just nu är det lite knapert hemma när sambon är mammaledig och jag funderar på att ta ett extra jobb eller ett jobb som man kan jobba hemifrån. Men kommer inte på någon bra idé. Någon som har tips på vad man kan jobba extra med?

    /Widde76

  • Svar på tråden Tips på Extrajobb
  • freefalling

    En affär eller bensinmack som behöver extra personal kvällar-helger kanske. Hemtjänst, personlig assistent, särsikt boende brukar behöva vikarier. Du får fundera på vad du kan tänka dig att göra och utgå från det.

  • ThereseM

    Jag arbetar hemifrån.Vill du så gå gärna in på min profil så får du reda på mer.
     

  • Love Forever

    Jag jobbar med direktförsäljning för ett företag som heter LR health and beauty systems och säljer skönhetsprodukter. Det är superroligt och man tjänar pengar direkt! hör av dig om du vill veta mer. eller titta in på www.lrworld.com

  • Raskask

    Det brukar behövas extra tidningsbud på många ställen.

  • RenateGren

    Jobba lite som telefonförsäljare vettja! Jag jobbar hemma lite ibland när jag känner för det, man blir inte miljonär direkt men det är lite roligt och så får man bra extrapengar. tjanapengarhemma.com är det jag jobbar för. Prova dem!

  • Malgorzata

    Du kanske har hittat något extra jobb redan men en tips från mig att jobba hemifrån via dator. Jag jobbar med ett företag som heter Agel och stortrivs med det. Ingen stor dator kunskap krävs och du har tillgång till gratis hemsidor som du ska marknadsföra. Buss enkelt.Glad

Svar på tråden Tips på Extrajobb