Mordet på Elin Krantz
Jag blir så jävla förbannad när jag läser om sådana här mord !! och detta är fan inte första jävla grej som händer just i hissingen/biskopsgården.
Jag kan inte fatta att det finns så äckliga jävla idioter där ute som är så sjuka att göra illa en helt oskyldig människa!! Samma sak hände hon andra flickan Nancy i angered för inte så länge sen och sen blev en 19 flicka våldtagen av 2 män också i hissingen.
Så vad fan ska vi andra människor göra för att hjälpa ? inse att det blir värre och färre och kvinnor kan fan inte försvara sig mot sådana sjuka människor ska man inte våga gå hem på kvällen ? ska man inte få ha på sig ett par jävla klackar pga att någon idiot kanske förföljer än på vägen hem ? alla tänker det händer inte mig men vist fan kan det hända! Jag tycker folk måste skärpa sig och göra någonting för det första Elin satt på spårvagnen när idioten började prata med henne och försökte "tafsa" och det som gör mig förbannad är att det satt "fullt" ,med folk på spårvagnen OCH INGEN HADDE BALLS ATT GÖRA NÅGONTING ? FÖR HELVETE FANNS DET INGA MÄN OMBORD? KUNDE INTE EN MAN VARIT EN JÄVLA MAN OCH LAGT SIG I ? VRF STÅR FOLK OCH BARA STIRRAR ? det har hänt mig flera gången att jag har blivit trakaserad på spårvagnen av äckliga typer och INGEN HAR LAGT SIG I ?? kom igen människor från och med nu OM NÅGON SER ATT NÅGON STACKARE BLIR TRAKASERAD PÅ SPÅRVAGN ELLER BUSS ELLER VART FAN SOM HELLST LÄGG ER III !!! VAR INTE FEGA SÄG EMOT HJÄLP TILL SÅ KANSKE VI KAN FÅ STOP PÅ I ALLA FALL NÅGRA AV SÅNA FALL ! visa till dom här äckliga sjuka människorna där ute att vi allmänheten inte kommer bara sitta och titta på mer ! Elin borde inte ha suttit där på spårvagnen när han idioten beter sig så någon borde ha sagt något och slängt ut honom från spårvagnen !!
Vila ifred Elin Kratnz (F)