• MissCM

Mordet på Elin Krantz

Jag blir så jävla förbannad när jag läser om sådana här mord !! och detta är fan inte första jävla grej som händer just i hissingen/biskopsgården.
    Jag kan inte fatta att det finns så äckliga jävla idioter där ute som är så sjuka att göra illa en helt oskyldig människa!! Samma sak hände hon andra flickan Nancy i angered för inte så länge sen och sen blev en 19 flicka våldtagen av 2 män också i hissingen.
    Så vad fan ska vi andra människor göra för att hjälpa ? inse att det blir värre och färre och kvinnor kan fan inte försvara sig mot sådana sjuka människor ska man inte våga gå hem på kvällen ? ska man inte få ha på sig ett par jävla klackar pga att någon idiot kanske förföljer än på vägen hem ? alla tänker det händer inte mig men vist fan kan det hända! Jag tycker folk måste skärpa sig och göra någonting för det första Elin satt på spårvagnen när idioten började prata med henne och försökte "tafsa" och det som gör mig förbannad är att det satt "fullt" ,med folk på spårvagnen OCH INGEN HADDE BALLS ATT GÖRA NÅGONTING ? FÖR HELVETE FANNS DET INGA MÄN OMBORD? KUNDE INTE EN MAN VARIT EN JÄVLA MAN OCH LAGT SIG I ? VRF STÅR FOLK OCH BARA STIRRAR ? det har hänt mig flera gången att jag har blivit trakaserad på spårvagnen av äckliga typer och INGEN HAR LAGT SIG I ?? kom igen människor från och med nu OM NÅGON SER ATT NÅGON STACKARE BLIR TRAKASERAD PÅ SPÅRVAGN ELLER BUSS ELLER VART FAN SOM HELLST LÄGG ER III !!! VAR INTE FEGA SÄG EMOT HJÄLP TILL SÅ KANSKE VI KAN FÅ STOP PÅ I ALLA FALL NÅGRA AV SÅNA FALL ! visa till dom här äckliga sjuka människorna där ute att vi allmänheten inte kommer bara sitta och titta på mer ! Elin borde inte ha suttit där på spårvagnen när han idioten beter sig så någon borde ha sagt något och slängt ut honom från spårvagnen !!
    Vila ifred Elin Kratnz (F)

• Svar på tråden Mordet på Elin Krantz
  • croz

Hemskt..

Jag tycker även kvinnor ska vara "män" och säga till..

• TEDDEN

Det är så fruktansvärt tragiskt med alla typer av mord..
    Och detta är verkligen något som kan hända alla, vem har inte åkt själv/ gått hem sent på natten......  
    Stackars, stackars Elins familj.....så jävla orättvist. 

OT
    Händer det inte fruktansvärt mycket brott just i Gbg-området?!! 

• MissCM

Det har blivit mycket värre i Göteborg ! känns som om det blir bara värre och värre ! och ja om man är flera tjejer säg till ! men en enda liten tjej (som jag) kan ju inte slänga ut en vuxen man från spårvagnen utan det borde en annan man göra ! tycker jag =/

• Linda1976
    TEDDEN skrev 2010-09-29 11:46:37 följande:
    Det är så fruktansvärt tragiskt med alla typer av mord..
    Och detta är verkligen något som kan hända alla, vem har inte åkt själv/ gått hem sent på natten......  
    Stackars, stackars Elins familj.....så jävla orättvist. 

OT
    Händer det inte fruktansvärt mycket brott just i Gbg-området?!! 
    Tydligen inte, enligt statistiken - men det KÄNNS onekligen så. Och låt mig säga som såhär: jag åker ju inte över till Hisingen i onödan. 

https://www.flashback.org/t1309580p264

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • MissCM

Oj det känns tvärtom jag har bott i gbg nästan hela mitt liv och sedan jag flyttade därifrån så har jag bara läst mer och mer om saker som har hänt ! alla mina vänner känner samma sak att bara har blivit värre !

• croz
    MissCM skrev 2010-09-29 11:48:42 följande:
    Det har blivit mycket värre i Göteborg ! känns som om det blir bara värre och värre ! och ja om man är flera tjejer säg till ! men en enda liten tjej (som jag) kan ju inte slänga ut en vuxen man från spårvagnen utan det borde en annan man göra ! tycker jag =/
    Eller så säger du till högt och hindrar att något hemskt händer istället för att klandra andra när du är lika feg.
  • MissCM

är jag lika feg ? då ska du veta att jag en gång till slog till en man på käften när han faktiskt taffsade på en tjej ;) så säg inget när du inte vet ! men faktum är att en liten tjej KAN inte göra lika mycket som en man ! en liten tjej kan säga till en man skrika till men kan inte ta tag i honom och slänga ut honom från tex spårvagnen och det är vad jag tycker att någon borde gjort den kvällen !

• oOOo  oOOo
    MissCM skrev 2010-09-29 12:10:00 följande:
    är jag lika feg ? då ska du veta att jag en gång till slog till en man på käften när han faktiskt taffsade på en tjej ;) så säg inget när du inte vet ! men faktum är att en liten tjej KAN inte göra lika mycket som en man !
    Hur gick det då när du slog honom på käften?
  • rosenknopp09

visste inte om detta förrän igår när tre kompisar berättade om fallet Elin och att de ev hittat kroppen.
    Så jäkla läbbigt alltihopa, gör att man själv inte vågar sig ut på kvällen. Det har blivit värre i Göteborg sedan bara några år tillbaka, och det spelar verkligen ingen roll var man än befinner sig, men tycker att det är alltid något i hisingtrakterna eller Frölunda.
    Hoppas de kommer förövaren på spåren så de kan sätta denna bakom galler.

• croz
    MissCM skrev 2010-09-29 12:10:00 följande:
    är jag lika feg ? då ska du veta att jag en gång till slog till en man på käften när han faktiskt taffsade på en tjej ;) så säg inget när du inte vet ! men faktum är att en liten tjej KAN inte göra lika mycket som en man ! en liten tjej kan säga till en man skrika till men kan inte ta tag i honom och slänga ut honom från tex spårvagnen och det är vad jag tycker att någon borde gjort den kvällen !
    Det tycker jag med att någon borde gjort..
Svar på tråden Mordet på Elin Krantz