• Hemlighet

Tripptrapp stolen på Jysk

Det är inte en äkta men den liknar en tripptrapp stol.
    Såg den i ett annonsblad från jysk förra veckan och även på deras sida. Men nu hittar jag inte på den
    Någon som vet vad den heter?
    Kanske har köpt den? I såfall är ni nöjda med den?

• Svar på tråden Tripptrapp stolen på Jysk
  • Jesster

Nu har jag inte sett den du syftar på men Lidl hade ett tillfälligt erbjudande för ett tag sedan men en liknande Tripp trapp för typ 400:- som jag köpte och den var jättebra. Ibland får man chansa

<i>Den som söker han finner - www.google.se</i>
  • Hemlighet
    Jesster skrev 2010-10-02 09:42:44 följande:
    Nu har jag inte sett den du syftar på men Lidl hade ett tillfälligt erbjudande för ett tag sedan men en liknande Tripp trapp för typ 400:- som jag köpte och den var jättebra. Ibland får man chansa
    Jag ringde Jysk ang stolen. Och dom har leveransproblem på den pga översvämningar i Asien.
    Kommer att komma in i nov. Så jag har bokat en
  • Saandra88

Hej, jag tänkte köpa den stolen på Jysk för den var fin och billig, MEN jag blev tillsagd utav en som hade hört ifrån flera att fästerna på sittplankan eller vad man ska säga inte är så hållbar så det var flera barn som hade trillat igenom.. Nu är ju det ryckten men jag har haft andra möbler ifrån Jysk som inte heller har varit så bra kvalité på precis.
    Men alla kan ju inte vara nöjda med allt :) Hoppas att den fungerar bra för dig iallafall!

• Hemlighet
    Saandra88 skrev 2010-10-04 13:21:57 följande:
    Hej, jag tänkte köpa den stolen på Jysk för den var fin och billig, MEN jag blev tillsagd utav en som hade hört ifrån flera att fästerna på sittplankan eller vad man ska säga inte är så hållbar så det var flera barn som hade trillat igenom.. Nu är ju det ryckten men jag har haft andra möbler ifrån Jysk som inte heller har varit så bra kvalité på precis.
    Men alla kan ju inte vara nöjda med allt :) Hoppas att den fungerar bra för dig iallafall!
    Vad konstigt. På mitt jysk sa dom att dom inte kommit ut i butik än pga leveransproblem. Är du säker på att det är samma stol?
  • Det svarta fåret

Jag var inne på jysk och frågade om den stolen. Den har inte kommit in ännu och tanten jag pratade med sa att de inte kunde ta emot bokningar utan jag skulle kolla en gång i veckan om de kommit in. Vilken butik fick du boka i? Konstigt att det inte är likadant i alla butiker. Det är en helt ny stol som de inte haft förrut enligt henne iallafall.

• Hemlighet
    Det svarta fåret skrev 2010-10-06 09:27:30 följande:
    Jag var inne på jysk och frågade om den stolen. Den har inte kommit in ännu och tanten jag pratade med sa att de inte kunde ta emot bokningar utan jag skulle kolla en gång i veckan om de kommit in. Vilken butik fick du boka i? Konstigt att det inte är likadant i alla butiker. Det är en helt ny stol som de inte haft förrut enligt henne iallafall.
    Jag fick boka den. Men hon sa att hon trodde att den skulle komma i början av nov.
    Det var Jysk i Uppsala i boländerna som jag pratade med.
    Det är en helt ny stol. Den stod som nyhet i deras annonsblad för någon vecka sedan.
  • Saandra88

Jaha, ne det kanske inte är samma då! Fel utav mig isåfall :) Dom kanske har haft en annan modell utav den stolen tidigare och nu tagit fram en ny utav den modellen pga tidigare brister kanske :) Hoppas stolen blir bra!

• Stargirl

Mitt tips är att köpa en äkta Tripp Trapp, den är så bra, hållbar och man får tillbaka mycket av pengarna när man säljer den att det är alla gånger värt pengarna.

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.finest.se/natali ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫b
Svar på tråden Tripptrapp stolen på Jysk