• camizz

någon som låg på neo dec -09 - mars -10?

tänkte bara kolla om hur det går för er med era små liv??

Elvis 070227 Thilda 080428 Ronja 091020
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-29 12:51
    glömde skriva ni som låg på sös! :D förvirrad mamma...
  • Svar på tråden någon som låg på neo dec -09 - mars -10?
  • nillan82

Hej!

Vi låg på Neo i januari 2010, dock bara två veckor. Mina killar var ju ganska stora när de kom i v 34. Jag har för mig att det låg en Ronja i min korridor, men då var man ju så trött att man inte orkade prata med någon där :)

Det går i alla fall bra för oss. Killarna är 8,5 månader nu och närmar sig tio kilo, så de är stora killar. De ligger ett par veckor "efter" i utvecklingen, så inget krypande ännu. De har precis lärt sig att sitta upp :)

Hur går det för dig?

• camizz

Va roligt! Här går det bra! Hon blir ett år nu den 20:nde. Hon är väldigt sen i allt . Korrigerat skulle hon varit 8,5 mån kan ej sitta. Men vi kämpar på. Hon är i alla fall glad mot va hon var på sjukhuset !
    Härligt att de går bra för er! Vilken vecka kom dom i?
    Man var verkligen i en bubbla på sjukhuset! Vi bodde ju på neo 6 mån! Fy, men tur dom finns! :D

• nillan82
    camizz skrev 2010-10-10 00:04:51 följande:
    Va roligt! Här går det bra! Hon blir ett år nu den 20:nde. Hon är väldigt sen i allt . Korrigerat skulle hon varit 8,5 mån kan ej sitta. Men vi kämpar på. Hon är i alla fall glad mot va hon var på sjukhuset !
    Härligt att de går bra för er! Vilken vecka kom dom i?
    Man var verkligen i en bubbla på sjukhuset! Vi bodde ju på neo 6 mån! Fy, men tur dom finns! :D
    Mina killar kom i vecka 34, så det var ju inte så himla tidigt. Vägde 2,2 resp 2,4kg. De är snart nio månader, men 7,5månader korrigerat. Killarna är också två solstrålar för det mesta, dock har den ena fått öroninflammation nu, så det är mycket vakna nätter; det har faktiskt varit jobbigare än tiden på neo, då man matade dem var tredje timma, haha!

Vi var ju bara där i två veckor, så sex månader måste ha varit oerhört påfrestande! Det är ju en speciell miljö, men som du säger är det himla tur att de finns!!

Lycka till med allt! :)
Svar på tråden någon som låg på neo dec -09 - mars -10?