• Anonym (undrande)

Suger alla tjejer kuk??

Det verkar som om alla suger? Är lite förvånad då jag själv inte gillar det. Kanske skulle öva mer? Är det kanske nästan så att man "borde" ställa upp på det? Tidigare förhållanden har jag gjort det och tyckt att det var lite upphetsande....Vad säger Ni? Tycker ni om det? Är rädd att göra illa honom med tänderna...Kanske skulle sexlivet bli lite mer spännande om man engagerade/vågade sig lite mer.

• Svar på tråden Suger alla tjejer kuk??
  • Anonym (suck)

Min fru gör det inte...men jag älskar att slicka!

• Anonym (Pröva!)

Jag suger gärna, men kräver då att han är fräsch där nere. Detsamma gäller om han ska ner på mig. Jag har då inga problem med att suga, men jag är aldrig rädd för att göra honom illa. Jag vet ju vad jag gör och man lär sig vad han gillar och vad han inte gillar så mycket. Tänder är ju strängt förbjudet! Själv tycker jag inte att det är så upphetsande när jag gör det på honom, men jag gillar att han blir det

Men sen "borde" man absolut inte göra det om man inte vill. Visssa gillar det, vissa tycker inte det är något speciellt och vissa tycker inte om det. Det behöver inte vara så att du gör på honom för att han gör på dig. Man gör det man vill. Detsamma gäller ju om man sväljer eller inte. Det gör till exempel inte jag, det gillar jag inte. Har prövat ett par gånger, men har aldrig tyckt att det varit trevligt. Men jag tror man ska pröva saker för att se vad man tycker om och kanske pröva igen efter ett tag för att se om man tycker annorlunda.

• Anonym (nope)

Jag suger aldrig, klarar helt enkelt inte av att ha saker i munnen.
    Skulle gärna vilja kunna göra det för hans skull, men får hitta annat som han gillar!

• Anonym (tvärtom)

Jag gör det! Och älskar att göra det. Däremot verkligen avskyr jag att bli slickad.

• John D

Givetvis suger inte alla tjejer kuk, men skulle tro att majoriteten gör det.
    Personligen har jag aldrig haft en tjej som inte gjort det, så rent statistiskt kan det inte vara så väldigt många som inte gör det.

Vill du prova så gör det, din kille har säkert ingenting emot det. Men gör det inte för hans skull, gör det för att du i sådana fall vill göra det. Finns ingenting mer avtändande än en tjej som låtsas att hon vill göra något.

• HerrLugn

Alla tjejer suger kuk och dom som inte gör det suger.

• KatjaKinky

Ja, det är verkligen något du "borde" ställa upp på! I stort sätt alla gör det och givetvis tycker man mer eller mindre om det. 

• Anonym

Om min man är nyduschad så suger jag mer än gärna jag har dock också svårt att stoppa in saker i munnen och sånt men man lär sig efter hand älskar att se hur han njuter av att bli avsugen :) Och nu har det blivit mer behagligt för munnen, det är fruktansvärt upphetsande när han mun knullar mig!

• Anonym

Ja suger ungefär två-tre gånger i månaden iaf. Fast jag tycker inte jag är vidare bra på det.

Killen är grym på att slicka men gör det en gång i halvåret. :(

• Anonym
    Anonym skrev 2010-09-29 18:13:06 följande:
    Ja suger ungefär två-tre gånger i månaden iaf. Fast jag tycker inte jag är vidare bra på det.

Killen är grym på att slicka men gör det en gång i halvåret. :(
    haha för att svara på frågan med, så nej alla tjejer suger inte kuk. Men numera är det mer och mindre en regel i ett förhållande känns det som. Som sex.
Svar på tråden Suger alla tjejer kuk??