• Risgrynet

När på dygnet kommer er mens?

Kom just att fundera eftersom jag har haft som mensvärk av och till hela kvällen (plus imorse, plus igårkväll) När brukar jag eg få mens. Känns som det alltid är på morgonen eller förmiddagen. Minns iaf inget annat.

Hur är det för er?

• Svar på tråden När på dygnet kommer er mens?
  • Cia o krabaten

På natten så jag märker det på morgonen.
    Fast efter sista barnet kunde det komma när som helst! Tills jag satte in spiral och slapp skiten  

• alexander2011
    Risgrynet skrev 2010-09-29 23:16:55 följande:
    Kom just att fundera eftersom jag har haft som mensvärk av och till hela kvällen (plus imorse, plus igårkväll) När brukar jag eg få mens. Känns som det alltid är på morgonen eller förmiddagen. Minns iaf inget annat.

Hur är det för er?
    Alltid på morgonen och det slår aldrig fel
  • spontaneous86

Alltid på morgonen precis innan jag normalt ska vakna. Då vaknar jag och vet att nu måste jag rusa upp på toan... :)

• Marzenie o dziecko

Jag brukade få min på morgonen när jag vaknade. Men efter min "graviditet" (ej fullgången) så får jag den på eftermiddagen.....konstigt.

• sweetgirl89

alltid sent på kvällen, närmare natten kommer det lite, så säter det igång på riktigt morgonen efter

♥Elina 22/1-2010♥
  • sarana

Varje gång på morgonen, direkt jag ställer sig upp så måste jag springa till toaletten för att inte blöda igenom.
    Oftast känner jag redan på kvällen att den e på G så jag e väl förberedd :)

• MammaLillfis

Oftast på kväll, natt eller tidig morgon. Men det kan ju variera.

• rosenknopp09

det kan variera men oftast så är det morgonen... kan ha grymme ont i magen på kvällen innan och morgonen efter så brukar den vara där... men den har även kommit på em.

Svar på tråden När på dygnet kommer er mens?