hur har man analsex ?
ja, hur gör man när man ska börja ha analsex ? ställningar mm. är nyfiken att prova men är så rädd att det ska göra ont. så gärna lite tips på hur man börjar...
ja, hur gör man när man ska börja ha analsex ? ställningar mm. är nyfiken att prova men är så rädd att det ska göra ont. så gärna lite tips på hur man börjar...
Vilken ställning är lättast som nybörjare inom det anala ?
MIssionären är bra.. Mycket glid som sagt. Och låååångsamt. Du ska gärna försöka "öppna upp dig" medans han trycker på försiktigt. Alltså tryck utåt som att du ska bajsa!
Skeden!
Killem bakom tjejen är bekväm och ni kan ta god tid på er.
Sedan när ni "är igång" funkar vilken ställning som helst.
Sked = avslappnat bekväm och båda kan bestämma
Hon rider = hon har all kontroll
Mission = han bestämmer takt och djup
Skeden tycker jag är bäst när man ska ha analsex. Lättast att slappna av då man ligger på sidan ifall man ska ha analsex eller om nåt annat ska upp i stjärten för den delen.
Slappna av o ta det lugnt o använd mkt glid så blir det grymt skönt faktiskt.
Skeden är bäst.
Mycket kel innan så du inte är "torr". Försök vara så avslappnad som du bara kan och använd glidmedel.
Och ta det luuuugnt och försiktigt! Speciellt med tanke på att glidmedlet kan göra att det går fortare än planerat att komma in, det är inte bra om man aldrig har gjort det förut.
Så ta det lugnt, men ställ inte upp på det om du tvekar det minsta lilla!
Jag tyckte också skeden funkade bäst första gången. Se till att vara ordentligt upphetsad och avslappnad. Låt honom börja med att massera runt anus och kanske prova att sticka in ett finger eller två och se hur det känns. Vill du inte gå längre första gången är det en jättebra början om man inte är van att han fingrar där alls. Och känns det bra kan ni ju gå vidare. Men som flera andra sagt, ta det försiktigt annars kan det göra ont. Och se till att kommunicera hela tiden. Det är inte så lätt för killen att veta hur hårt han vågar trycka på heller, så var noga med att ge honom guidning hela tiden så kommer det gå jättebra. Analsex kan vara härligt och grymt upphetsande om man tar det lugnt och lyssnar på varandra :)
Rida är absolut bäst, då kan du själv bestämma takt och vinkel. Sen mycket glidmedel och fingrar sen en liten dildo och sen kuken Du ska ju självklart köpa laxeringsmedel och tömma dig innan, sen ska du när han ska föra in den ska du trycka som du ska bajsa lite så öppnar sig analen lite och då gör det inte så ont. Jag tycker sj'lv det gör ont i början men man får vara försiktig och sen är det underbart sönt!!
Jag slappnar av absolut bäst om jag ligger på mage. i andra ställningar spänner jag mig lätt = gör ont = inte skönt = man får avbryta. Gör inget som inte känns skönt/gör ont. Ta det långsamt och försiktigt.
Jag har haft analsex många gånger och jag tycker att det är väldigt gött
Jag tycker att man ska prova att onanera analt i första hand, för att testa och lära känna kroppen.
En liten jellodildo funkar bäst för mig.
Att vid inträngande ligga sked funkar bäst för mig, jag värmer helst upp och smörjer in själv också, han får gärna leka med fingrar på utsidan dock.
Efter en stund föredrar jag absolut att ligga på mage med honom gränsle över mina höfter.
Har ni några mer tips för en nyfiken?
Det finns även bedövande glidmedel att köpa