• giz

fy vad FULT det är med pannband

menmen vad fabian ska man annars hålla i mot hjärnan med så den inte ramlar ut genom hålen i öronen

nä seriöst det värmer öronen iaf för snablar vad glad jag var över det i dag när jag skulle hem från skolan idag

• Svar på tråden fy vad FULT det är med pannband
  • siamesen

Tycker det ärb totalt ute med pannband

fast det är vâl till för folk som tror de har snygga drag..eller de som vill värme öronen

• Lola Jämtland

*S* Visste inte att det var därför jag bar pannband på vintern....trodde det var för att jag ser ut som en idiot i mössa...

Mitt pannband är dessutom hemstickat men ack så varmt!

• Avelyn

Föredrar en ordentligt tjock ful mössa med bebisknyten löst hängande.. ( skäms inte ens för att visa mig ute i den )

Tycker pannband är supersnygga men inte värmer de skallen uppepå *frusen*

• Tesie

Håller med dig Alveline, riktiga mysiga mössor med babysnören man kan knyta under hakan när blåsten sätter in

• Lola Jämtland

Jag äger inte ens en mössa.....inte haft nån sen jag 11-12 år......

• Runguska

Jag tycker att det är grymt med pannband. Vill själv se bra ut i pannband, men det gör jag inte, hur mycket jag än försöker. Har alltid mössa, man jag vill ha pannband när jag tränar... Som sagt var tycker jag att det är snyggt men kan för den skull inte se snygg ut i det.

• Avelyn

Japp.. inget pannband i världen är så gott som en mössa med snören som man kan snöra åt! Skyddar mot vind och drag..

• Lola Jämtland

Seroc

Jag vet inte om jag är snygg i pannband men jag vet att jag är urful i mössa iaf.

Fast o andra sidan har jag inte pannbandet för att vara snygg....så egentligen borde jag ju köpa en mössa.....

• Avelyn

Min äldste son vill ha pannband och spara ut håret och likna Zlatan..

• Pojkmamma

Vad gör ni med håret när ni har pannband? Drar ni upp det liksom, så det blir som en atombombsfrisyr upptill? Eller låter ni det klämmas neråt? Själv tar jag mössa för då blir huvudet varmt också, inte bara öronen.

• Lola Jämtland

Jag har alltid haft kort hår(snaggat) o då har jag bara dragit på det...nu när jag sparat ut det så gör jag som när man tar på sig ett diadem eller liknande...först ner runt halsen o sen upp igen på pannan....Men nu har jag inte ett sånt där brett pannband utan ett på ca 7 cm kanske så håret står inte rakt upp.

• Essi73

Jag ser ut som John MacEnroe (han tennisproffset på 70 å 80 talet) i pannband. *Ascooolt*

• Trynträ

Det är ju totalpraktiskt med pannband när det inte är för kallt och inte för varmt ute. Men såna där smala svettpannband a la Björn Borg är ju skitfula.

• KvastHilda

Jag är skitful både i mössa och i pannband.
    Är inte snygg utan heller, för den delen.

• giz

försöker gömma panbandet men ser bara ut som en billig kopia av björn borg nu mera, gick lättare att gömma det under håret då jag hade långt hår.

• Essi73

Giz-- *asg*!

Själv diggar jag mössorna på barnavdelningarna, klart mycket coolare än då på vuxendelarna. *Tänker efter* kanske pannbanden därifrån vore coolare med?!

Svar på tråden fy vad FULT det är med pannband