• Anonym (Taktkänsla)

Samma takt?

Har skaffat mig en kk som är underbar med tunga och händer, men när det kommer till penetrationen är det SAMMA takt rakt igenom. Varken fort eller långsamt. Enligt min erfarenhet vill killar ofta öka på slutet för att kunna få orgasm, men denna kille ökar inte alls, utan kommer ändå. Hur vanligt är egentligen detta? Jag får säga till ganska ofta hur jag vill ha takten, men fokuserar vi på honom så ska det vara samma medeltakt rakt igenom för att han ska komma...

• Svar på tråden Samma takt?
  • Anonym (white trash)

negerknull =  långsamt in och snabbt ut. Det verkar alla tjejer gilla. 

Har man utvecklat den tekniken för att den är skonsam mot livmodern om har en lång sak?

• myepost
    Anonym (Taktkänsla) skrev 2010-10-01 08:40:02 följande:
    Har skaffat mig en kk som är underbar med tunga och händer, men när det kommer till penetrationen är det SAMMA takt rakt igenom. Varken fort eller långsamt. Enligt min erfarenhet vill killar ofta öka på slutet för att kunna få orgasm, men denna kille ökar inte alls, utan kommer ändå. Hur vanligt är egentligen detta? Jag får säga till ganska ofta hur jag vill ha takten, men fokuserar vi på honom så ska det vara samma medeltakt rakt igenom för att han ska komma...
    Är han trummis?  :)
  • Alighieri

hade en älskarinna som ville ha det exakt som din KK. Kan du låna ut honom til henne?

• jfsebastian

En teknik som jag hörde talas om (orientalisk enligt uppgift), är att variera takten.
    Mannen kör 10 stenhårda stötar, sen 10 långsamma, 10 hårda osv.
    Man kan givervis köra 25 eller 15, skit samma, men det får inte bli monotont.
    Vitsen är att stegra lusten hos båda.

Man kan också köra först 10 långsamma, sen 10 snabba, 15 långsamma, 15 snabba, 20 långsamma osv.
    Eller 10s, 10l, 20 s, 10l, 30s, 10l osv.

Enbart malande tror jag funkar för få.
    Jag tycker det låter som ett bra recept på döden jag.

Svar på tråden Samma takt?