• december2010

hur inreder man ett grönt rum?

Ja, kanske lite konstig fråga... men känner att jag kört fast i vårat vardagsrum och tycker inte om det. Färgen på väggarna är helt nymålad så jag vill inte ändra, kommer flytta så snart vi hittar något annat också..

Men vilka färger tycker ni är fint att ha till? på gardiner mm. Det är en varm ljusgrönfärg...

Hoppas på att det är någon som sitter på några bra tips Tungan ute

• Svar på tråden hur inreder man ett grönt rum?
  • Madelenn

Min dotter har en ljusgrön tapet med varm ton, den har hon valt själv, vi kör med klarröd inredning :) det passar verkligen helt kanon ihop, låter kanska knäppt, men jätte fint :)

• TEDDEN

rosa är väldigt fint till grön. Men ha vit som accentfärg och en lampskärm eller kudde i rosa. 

• Butterscotch

Dumma FL...

Vi har också ljust gröna väggar i vårt vardagsrum, och vi har brunt och vitt som accentfärger.

• Elli47

Grönt passar jättebra med beige, brunt och vitt bl a! Grönt är underbart, jag älskar grönt i nästan alla nyanser.

• tisteln

Vi har också grönt!
    Trä-möbler, vitt, beigt - rätt nyans av gult på gardiner kan bli ursnyggt, beroende på vilken grön nyans det är!!

• whiiiii

Dotterns rum är grönt och vi har vitt till.. Men annars tycker jag att brunt passar jättebra till grönt.. Har mycket grön i vardagsrummet och där har vi brunt till..

• cajsasmamma

Jag har gröna väggar + en grönlandskap fondvägg och jag har mcket vitt , ljusbrunt och silver

Ska se om jag har några bilder från mitt sovrum!!

• cajsasmamma

Här kommer några gamla bilder

Har andra gardiner och ljusbruna mattor, och sen har jag mer på väggarna

• cajsasmamma

Råka trycka på "posta inlägg" när jag skulle ladda mer bilder

Bilderna är tagna när jag var rätt så ny inflyttad , sen få ts själv bestämma om det är snyggt eller inte
Svar på tråden hur inreder man ett grönt rum?