• I wannabe

Hjälp! Blöjan har helt plötsligt börjat läcka var och varannan natt

Har en pojke på drygt två år. Har haft samma märke/storlek flera månader (Libero 6) och han dricker samma mängd på kvällen. Kissar på pottan det sista han gör på kvällen (19:00 i går) och vaknade 04:00 i natt och var jätteledsen. både pyjamasbyxorna och tröjan + lakanet var tokblött
    Har tvättat lakanden 4ggr på 1vecka. Jobbigt för både honom och mig att bli väckt av detta. Har ni några teorier om vad det kan vara? Och tips?

• Svar på tråden Hjälp! Blöjan har helt plötsligt börjat läcka var och varannan natt
  • Heavenlyfaith

Dags o byta storlek på blöjan?

Jag kan inte bli frisk men kan välja att leva lycklig som sjuk
  • Underbara ungar

Han pillar inte på snoppen innan han somnar så den hamnar "fel" i blöjan?
    Inte lätt för dig att veta
    Annars får ni köpa en annan sort. Min lilla son fick vi helt byta märke o sort till nu för ett tag sen, han kissade igenom allt, men han är bara 10 månader.

Axel o5o92o * Enya o7o824 * Isaac o91211
  • nenne40

Kan vara värt att prova en större storlek, så har det varit då min sons blöjor börjat läcka

• I wannabe

Han väger 13.5kg och  de ska ju vara till 22kg. Nej, jag är väldigt säker att han inte pillar.

• Underbara ungar
    I wannabe skrev 2010-10-01 14:24:10 följande:
    Han väger 13.5kg och  de ska ju vara till 22kg. Nej, jag är väldigt säker att han inte pillar.
    Gå ner ett steg?
    Den kanske är "för stor" runt t.ex. benen om han har växt på längden o smalnat av är det en möjlighet...
    Axel o5o92o * Enya o7o824 * Isaac o91211
  • anelia

Jag tycker att Pampers Baby dry är outstanding som nattblöja för mina grabbar (2,5) annars är de blöta nästan varje morgon.

• I wannabe

Tack för era svar. Har köpt pampers och prövar det i natt. Håll tummarna...

Svar på tråden Hjälp! Blöjan har helt plötsligt börjat läcka var och varannan natt