• Renesmee

Mögliga chips!!

Jaha då hade man slängt i sig nästan en hel påse chips..när jag p botten hittar några chips som är heöt MÖGLIGA!!!

Visst, kände redan från början att eftersamken av chipsen var lite konstig men tänkte inte mer på det.

Så hmm, vet att jag kollar ibland på chipsen jag stoppar i munnen så tror inte att jag fått i mig ett helt mögligt chips, men då chips som legat i mögel...

så min fråga:   Är Det Farligt? Kan jag ha fått i mig mögel och är det farligt?

• Svar på tråden Mögliga chips!!
  • versan

ÅHHH SHIT!!!
    Vad ÄCKLIGT Jag hade sparat påsen & möglet & RINGT KUNDTJÄNST FÖR FÖRETAGET & berättat om SKITEN.
    Sen får du kompensation om du har tur. 

Jag fick en mask i en ballerinakex en gång & shit vad äcklad jag var.
    ringde & skickade in resten för analys & jag fick en hel KARTONG med allehanda produkter som kompensation.

• Renesmee

En MASK???!!!  

Spy eller vad!!!?? Hur kunde den hamnat där??!!!Det är ju så man vill krypa ur skinnet.

Ja, jo funderar på att göra det..fast är ju inte hundra om man får kompensation...det är ju liksom "bara" en chipspåse. Fast det kan ju vara bra, för då kanske dom får ta den sändingen och kolla igenom den.

En hel kartong, vad snällt av dom =) bara att tacka och ta emot ju, för dom kunde lika väl ha "skitigt" i det. :P

• AlmaWilmer

Jag hittade maskar i pasta kartongen "barilla tagallittele" lr hur det stavas.
    Små gråa var dom iaf, skitäckligt!!!

• versan
    Renesmee skrev 2010-10-02 22:53:56 följande:

En MASK???!!!  

Spy eller vad!!!?? Hur kunde den hamnat där??!!!Det är ju så man vill krypa ur skinnet.

Ja, jo funderar på att göra det..fast är ju inte hundra om man får kompensation...det är ju liksom "bara" en chipspåse. Fast det kan ju vara bra, för då kanske dom får ta den sändingen och kolla igenom den.

En hel kartong, vad snällt av dom =) bara att tacka och ta emot ju, för dom kunde lika väl ha "skitigt" i det. :P

Hahaha... Jo det var precis så jag kännde. TystKräks
    Tänk dig chocken när jag vred upp kakan & såg en pytteliten mask titta upp på mig.
    Bläääk.... Jag var super äcklad än idag har jag svårt för ballerina.
    & skulle jag förmodan äta en så öppnar jag den och dubbelkollar.
    Huua.
    Förklaringen till masken var att det var en naturlig Chokladmask som finns i chokladbönan ibland kan en sån råka slinka med.
    Ehhh... Vet inte om jag köper den förklaringen efter det har jag fått avsmak för choklad iallafall.
    Jag har fått kompensation för dåliga chips & ostkrokar men dom är väldigt snåla.
    Men Ring dom & berätta hur "dåligt" du mått av det du ätit. 
    Har du tur får du mera kompensation då.

mina auktioner www.tradera.com/category/category.aspx&listtype=1
  • Älskarlivet

Det är faktiskt farligt.... möglet alltså och har det legat i påsen så har dom andra chipsen mögel på sig utan att det syns.

Hoppas du inte blivit sjuk än?

• versan
    AlmaWilmer skrev 2010-10-03 13:52:14 följande:
    Jag hittade maskar i pasta kartongen "barilla tagallittele" lr hur det stavas.
    Små gråa var dom iaf, skitäckligt!!!
    Man ska ALLTID meddela företaget om Det inträffar nåt elände med produkterna.
    På så sätt får dom bättre koll på Produktionen av varorna.

Och så får man kompensation vilket inte är helt fel.
    mina auktioner www.tradera.com/category/category.aspx&listtype=1
  • LuMa
    Renesmee skrev 2010-10-02 22:53:56 följande:

En MASK???!!!  

Hittar man en påse med dålig chips så ska man skicka in det som finns kvar.
    Av chipsbolaget här så brukade man förr iaf få en hel låda chips i kompensation.
  • Bedhead
    Renesmee skrev 2010-10-02 18:28:50 följande:
    Jaha då hade man slängt i sig nästan en hel påse chips..när jag p botten hittar några chips som är heöt MÖGLIGA!!!

Visst, kände redan från början att eftersamken av chipsen var lite konstig men tänkte inte mer på det.

Så hmm, vet att jag kollar ibland på chipsen jag stoppar i munnen så tror inte att jag fått i mig ett helt mögligt chips, men då chips som legat i mögel...

så min fråga:   Är Det Farligt? Kan jag ha fått i mig mögel och är det farligt?
    VAd har påsen för bäst föredatum?
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
Svar på tråden Mögliga chips!!