• goabarn77

Kavat Defender

Här i stan har man inte fått in Kavat Defender än och jag vill verkligen ha den skon till min dotter. Den var så suverän förra vintern. Någon som vet något bra sätt att få tag i den? Hade planerat att köpa via Ellos (med rabatt) men där finns inte storlek.

Tacksam för idéer./ Pricken77

• Svar på tråden Kavat Defender
  • Mirva
    goabarn77 skrev 2010-10-02 19:07:20 följande:
    Här i stan har man inte fått in Kavat Defender än och jag vill verkligen ha den skon till min dotter. Den var så suverän förra vintern. Någon som vet något bra att få tag i den? Hade planerat att köpa via Ellos (med rabatt) men där finns inte storlek.

Tacksam för idéer./ Pricken77
    Jaha, där ser man. Fick några skor av grannen för påseende, som min grannes barnbarn använt, bland andra just Kavat Defender, som jag tyckte var klumpiga och tunga och lämnade tillbaks i dag, jag skulle betalat 100 kr för dem. Men nu när jag läste den här tråden och kollade in på Brandos insåg jag att det var dumt att nobba dem, så nu ringde jag på hos grannen igen och köpte dem i alla fall. Tack
  • goabarn77

Tack för de fina tipsen!!! Och kul att kunna vara till "hjälp" Mirva. Hälsningar, Pricken

Svar på tråden Kavat Defender