• Anonym (Sex var?)

Var kan vi knulla?

Tjenis penis ;) har ett problem som jag måste lösa tills imon :P Är så att jag är ensamstående farsa och har bestämmt med en tjej att vi ska knulla för det var länge sedan för båda! Så typ kk! men problemet är att jag bor hemma hos min morsa medans jag letar nytt (pinsamt,men de löser sej snart) och hon bor hos en kompis. Så grejen är att min morsa har lovat passa pojken i ngra timmar men var fan ska vi vara? Kan ju inte köra iväg morsan! Å hon kan inte köra iväg sin kompis! Så ngn som har en smart ide vart man kan vara? El ngt mindre å billigt hotell runt Gbg området? Vi behöver verkligen knulla!!! Snälla många svar!!!!! Å inga bitter fi**** bara vänliga svar på frågan plzzz :D

• Svar på tråden Var kan vi knulla?
  • Anonym

Formula 1 i Högsbo har jag hört är billigt ;)

• Anonym (Q36)

I bilen eller utomhus (kanske börjar bli lite kallt för det, men är man tillräckligt kåt så går det Flört).

• SkäggBiffen

Ge kompisen pengar till bio eller krogen.

• Spanjoren
    Anonym (Sex var?) skrev 2010-10-02 19:12:50 följande:
    Å hon kan inte köra iväg sin kompis!
    Jo, det kan hon. Inte på ett otrevligt sätt men om det är en riktigt kompis så fattar hon och tar snällt emot biopengarna.

Din morsa är la kanske lite magstarkt att göra det med, särskilt eftersom hon redan har lovat att passa grabben.
    C´est la vie pero no se la toque
  • Anonym (Sex var?)

Men de funkar inte å köra iväg ngn av dom! Ute e nog för kallt och bilen e lite trixig! Ska kolla formula 1 hotellet dock ;) thanks!!! Gärna mer förslag :D

• Teddybear

Synd att det nu är lite sent på året...
    Ute skulle vara att föredra men så här pass sent på åretså blir det väl väl kallt...
    Ingen av er som har en lämplig arbetsplats som står tom?

• Anonym

Bilen är fullt möjligt man får bara vara lite kreativ, eller ta med ett täcke att ligga på och en filt att dra över och hitta sen valfri skogsglänta, eller badstrand, brukar inte vara så befolkat den här tiden på året.

• Anonym (bitterf)

Ursäkta en bitterfitta här men måste du skriva som en fjortis?

Det blir jobbigt att läsa när du använder el istället för eller och ngt istället för något. Hur gammal är du som redan är ensamstående farsa?

• sirisdotter
    Spanjoren skrev 2010-10-02 21:46:58 följande:
    Jo, det kan hon. Inte på ett otrevligt sätt men om det är en riktigt kompis så fattar hon och tar snällt emot biopengarna.

Din morsa är la kanske lite magstarkt att göra det med, särskilt eftersom hon redan har lovat att passa grabben.
    Ha lite koll bara så att inte kompisen riggar upp en kamera....   (man som hade sex med annan man råkade ut för att få filmen utlagd nyligen).
  • Danielson

Öh, nu tror jag precis du minskade sannolikheten att få fler svar. Om du själv beter dig bittert o argt så minskar nog chansen att nån vill hjälpa dig. Först undanber du dig bitterfittor och sen får du en konstruktiv respons som du svarar på genom att visa bitterhet....
    Det funkar nog inte. Sorry. 

Kris i befolkningsfrågan
  • Totek
    Anonym (bitterf) skrev 2010-10-03 11:33:26 följande:
    Ursäkta en bitterfitta här men måste du skriva som en fjortis?

Det blir jobbigt att läsa när du använder el istället för eller och ngt istället för något. Hur gammal är du som redan är ensamstående farsa?

Jag tycker du är elak just nu "bitterf". Varför? Jo jag har också svårt med att skriva och har syskon och vänner som har dyslexi och jag menar vad jag säger att du borde skärpa dig!

• H Raheb

Hur har det gått? Har du fått doppa än?

Svar på tråden Var kan vi knulla?