• Singelfarsan

Vad betyder en kyss...?

Jag kysste en fantastisk tjej igår...

Hon är smart, vi har liknande intressen och och jag har känt den senaste tiden att mitt intresse för henne har vuxit. Igår spenderade hela dagen tillsammans och på kvällen lagade vi mat. Sedan lite på senare på kvällen började vi kyssas...men inget hände inom mig...vi var helt osynkade! Hon pussades och jag som älskar att kyssas möttes både lugnt och ömt men även intensivt möttes av pussar...och elvispen, dvs hennes tunga rörde sig hårt fram och tillbaka...

Jag har varit singel nu sedan ett tufft uppbrott i vintras och äntligen börjar bli redo för dejtande igen. Jag har haft två kortare sommarflirtar med fantastisk sex och kyssar...när jag nu möter någon som jag intresserar mig för så har vi helt olika kysstekniker...det kändes som om vi var helt osynkade....wtf!!

Vi är ju båda mellan 35-40 år så jag kan ju inte ge mig på att lära henne mitt sätt att kyssas. Jag har alltid fått höra hur bra jag är på kyssas och de senaste kyssarna har varit helt fantastiska...nu kändes det som tonåren igen...hon sov hos mig i natt och inget hände, jag kände bara för att ta det lugnt eftersom inget inom mig vaknade till liv...idag skall vi umgås igen för jag vill inte avbryta detta än men jag kan inte leva ett liv utan underbara härliga, djupa kyssar, varken ömma eller intensiva...det är ju dem som ofta gör att jag vaknar till liv och triggas igång!

Hur fasicken skall jag göra... :D

• Svar på tråden Vad betyder en kyss...?
  • Isnogood

Visa henne hur du uppskattar att få / ha dem... kan ju inte bli värre kvallite' än vad det då redan är, eller..?

Hade jag gjort i alla fall, kyssar e viktigt o ska ge en pirret i magen...

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Singelfarsan

...visa har jag gjort, menar du tala om det?

Jag visade hur jag ville ha det men när tungan dök upp så började hon veva den fram o tebax...och när jag försökte kyssa henne ömt med mjuka läppar, lätt nafsade osv så fick jag mestadels pussar... 

Jag har aldrig haft detta problemet och vet att det är ingens fel, vi bara kysser olika helt enkelt. Men jag vet att jag kysser bra efter en hel del träning under mina år och älskar dessutom att kyssas på ett speciellt sätt  

• Claris

uj,vad jobbigt!
    såå avtändande..och märker man inte av varandra och blir synkade,kan jag tycka det förstör allt.
    lite chokad att en tjej kör elvispen,hehe

• Nyfiken gul

bara för att man är i er ålder är det ingen garanti för att man kan kyssas.. hon kanske har haft kassa karlar helt enkelt.. ?

be henne slappna av och bara visa hur du gör - be henne att inte göra något tillbaka utan bara att _känna_ hur du gör.

och sen det taskiga läget är också att hon faktiskt kanske inte gillar djupa kyssar? Sen av egen erfarenhet vet jag också att man är inte synkade redan från dag 1.. det är väldigt FÅ förunnat att klicka rent kyssmässigt redan från början.
    Min man kysstes djupt och hungrigt men hans tunga var rena rama slappa köttbiten - så jag fick hejda honom och visa hur tungan ska formas.. och nu efter 6 år tillsammans är han rena dynamiten att kyssas! och han är 47

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Claris

eller haft ett låångt tråkigt förhållande:P
    skönast om det kliffar direkt..
    men pirrade det inte ens...då handlar det ju inte bara om kyssen..

• Anonym

om det inte ens pirrade, ja sorry , då handlar det inte bara om taskig kyssteknik.

lessen men hon är nog inte den du hoppas på.

• Singelfarsan

...hmmm...jag har bestämt mig för att fortsätta för hon är en fin person, intelligent och vacker och jag får utbyte av henne men jag vill även ha "passionen"...inte enbart lugna pussar...

..för någon månad sedan hade jag världens upplevelse när jag var utomlands och träffade min sommarfling i det landet som hon bor i och det slog verkligen gnistor när vi kysstes och vi hade svårt att värja oss mot att slita av oss kläderna...och så har det oftast varit för min del i mina flirtar och relationer...nu hade jag så stora förhoppningar på denna personen och allt kändes så bra, kan inte låta det falla på kyssteknik....

Svar på tråden Vad betyder en kyss...?