Vad betyder en kyss...?
Jag kysste en fantastisk tjej igår...
Hon är smart, vi har liknande intressen och och jag har känt den senaste tiden att mitt intresse för henne har vuxit. Igår spenderade hela dagen tillsammans och på kvällen lagade vi mat. Sedan lite på senare på kvällen började vi kyssas...men inget hände inom mig...vi var helt osynkade! Hon pussades och jag som älskar att kyssas möttes både lugnt och ömt men även intensivt möttes av pussar...och elvispen, dvs hennes tunga rörde sig hårt fram och tillbaka...
Jag har varit singel nu sedan ett tufft uppbrott i vintras och äntligen börjar bli redo för dejtande igen. Jag har haft två kortare sommarflirtar med fantastisk sex och kyssar...när jag nu möter någon som jag intresserar mig för så har vi helt olika kysstekniker...det kändes som om vi var helt osynkade....wtf!!
Vi är ju båda mellan 35-40 år så jag kan ju inte ge mig på att lära henne mitt sätt att kyssas. Jag har alltid fått höra hur bra jag är på kyssas och de senaste kyssarna har varit helt fantastiska...nu kändes det som tonåren igen...hon sov hos mig i natt och inget hände, jag kände bara för att ta det lugnt eftersom inget inom mig vaknade till liv...idag skall vi umgås igen för jag vill inte avbryta detta än men jag kan inte leva ett liv utan underbara härliga, djupa kyssar, varken ömma eller intensiva...det är ju dem som ofta gör att jag vaknar till liv och triggas igång!
Hur fasicken skall jag göra... :D