Hur raggar man?
Jag är en ovan kille när det gäller för att "sex-ragga" eller vad det nu heter för ONS eller KK eller nått.
Vad gör man över nätet eller på krogen om man vill träffa någon som vill ha en kväll med en?
Jag längtar och jag vill gärna ha svar snarast.
Visst. Jag har skrivit om gravida, men det behöver inte nödvändigt vara just gravida, men det är visseligen en "bonus". Men vad jag vill just nu är att ha ett trevligt förhållande med sex som inslag. Just nu så är jag så j-vla kåt av att se andra tjejer och killar gå "hand i hand" och vet om att de haft sex. Jag har haft en "icke önskvärd" tjej och vi hade sex från skolan m.m. Men eftersom hon, då i mina ögon var både "fet" och "äcklig" av både utseende och hygien, så vill jag inte uppleva det igen. Även om jag trorligt vis kommer att göra det av den "andra sorten". Inte det feta, utan hygienen.....
Jag läst väldigt mycket om det med sex i detta forum och jag förvånas hur man "lyckas" ragga till sig en partner.... Borde jag resa bort från min ynka hemstad och söka på andra platser? Vad ska man ha för "raggningsrepliker"? OSV... Nått tips?