• Totek

Hur raggar man?

Jag är en ovan kille när det gäller för att "sex-ragga" eller vad det nu heter för ONS eller KK eller nått.
    Vad gör man över nätet eller på krogen om man vill träffa någon som vill ha en kväll med en?
    Jag längtar och jag vill gärna ha svar snarast.

Visst. Jag har skrivit om gravida, men det behöver inte nödvändigt vara just gravida, men det är visseligen en "bonus". Men vad jag vill just nu är att ha ett trevligt förhållande med sex som inslag. Just nu så är jag så j-vla kåt av att se andra tjejer och killar gå "hand i hand" och vet om att de haft sex. Jag har haft en "icke önskvärd" tjej och vi hade sex från skolan m.m. Men eftersom hon, då i mina ögon var både "fet" och "äcklig" av både utseende och hygien, så vill jag inte uppleva det igen. Även om jag trorligt vis kommer att göra det av den "andra sorten". Inte det feta, utan hygienen.....

Jag läst väldigt mycket om det med sex i detta forum och jag förvånas hur man "lyckas" ragga till sig en partner.... Borde jag resa bort från min ynka hemstad och söka på andra platser? Vad ska man ha för "raggningsrepliker"? OSV... Nått tips?

Från en oerfaren kille som inte vet exakt hur man gör.....
  • Svar på tråden Hur raggar man?
  • Anonym (L)

Grundläggande tips:

Använd inga "raggningsrepliker" dvs inövade repliker som du haspar fram för att få ligga, det är så genomskinligt och funkar bara om den är väldigt originell och du träffar på rätt tjej. Var istället respektfull men inte smörig, prata lugnt och sansat som om hon "enbart" vore din syster eller polare. Var trevlig mot hennes vänner. Ställ dig inte för nära eller gå för fort fram för tidigt, vänta på att hon visar tecken på intresse innan du tex ställer dig lite närmare eller blir flirtig. Var inte klängig, det är inte attraktivt. Om hon visar tecken på att dra sig undan dig och tycka att dina närmanden är jobbiga då är det värsta du kan göra att fortsätta stöta på henne. Ett steg bakåt betyder inte att du ska ta ett steg framåt, låt hellre henne ta steget framåt om du nu är osäker.  Verka självsäker men inte självgod, bete dig inte desperat. Sikta in dig på en ytligt bekant, att komma på bra inledningsrepliker för ett samtal kan vara svårt men om ni känner samma personer förvandlas genast en presentation av dig själv från konstig till artig. Snacka inte skit om andra tjejer i hennes närvaro, tex genom att kalla dem äckliga eller tjocka. Var helt enkelt trevlig och visa ditt bästa jag utan att verka tillgjord eller smörig, läs av hennes signaler för att veta när det är ok att gå från trevlig till raggning. Bete dig inte inte som en idiot och håll dig snygg och fräsch, även tjejer tittar på utseendet så det skadar inte att försöka se sitt bästa ut.
  • Anonym (:))

C-date kanske är något för dig?
    Jag har nyligen gått med där, men jag har inte kommit så långt som att träffa någon än. Men jag vill testa.

Svar på tråden Hur raggar man?