• SofieMuller

Mammagrupp för våra prematurer - Malmö

Hej!
    Är 19 år gammal och fick min son i v. 24+0.
    Vill jättegärna vara med i en mammagrupp men det är svårt när man har en prematur eftersom allt är annorlunda.

Är även en ung mamma och vill gärna träffa unga prematurföräldrar också :)

Så om någon är intresserad av en Prematur-Mammagrupp så hade det varit skitskoj!

• Svar på tråden Mammagrupp för våra prematurer - Malmö
  • Full av förhoppning

Hej!
    Träffade du inga föräldrar på NEO du fick kontakt med?

Min prematur blir 2,5 år om 4 dagar och så ung är jag inte heller, men vi var ett gäng som fann varandra på Neonatal i Lund när vi låg där och vi träffas och umgås än och varje år firar vi barnens födelsedagar tillsammans med en heldag i en djurpark när våren kommit.

Det startade med att en av tjejerna från NEO skrev en tråd här på FL och efterlyste folk som låg på NEO i lund den perioden då vi låg där och så sammanstrålade vi där och sen började vi träffas och fika när alla var friska

Hoppas du hittar någon!!
    Lycka till

//L

folk behöver inte ha influensa för att bete sig som svin
  • KatjaKaj

Hej jag har en liten dotter som föddes i vecka 24 juni 2009 :) så hon är ju lite över ett nu. Bor dock inte i Malmö utan i Sjöbo. Och ung vet jag inte om jag är men jag är 22 så gammal är jag inte ;)

• Maria1988

Hej. Mitt namn är Maria. Jag är 22 år och jag födde tvillingar i april. Dom kom v 30. Vi låg på neonatal i malmö. Så jag träffas gärna om du vill det :)

• Aviana

Min kille kom så "sent" som 5 veckor för tidigt, vet inte riktigt om han räknas som prematur, men nån sköterska på neo kallade honom det i alla fall. Han fyller 4 veckor på torsdag, så än är han inte "fullgången".
    Han vägde 2010g vid födseln men lägger på sig. En riktig liten underbaring <3

Fast jag är inte så ung, fyller 26 i januari :p

BF 2010-11-11 men prinsen kom 10-10-07 avi.blogg.se
  • zabinahotchili

jag e från kristianstad

7 veckor för tidigt

Svar på tråden Mammagrupp för våra prematurer - Malmö