Hur slutar lost?
Jag har missat senaste avsnitten av serien lost, kan någon berätta hur det slutade.
Jag har missat senaste avsnitten av serien lost, kan någon berätta hur det slutade.
Det slutade med att alla var döda egentligen och gick till dödsriket tillsammans med han flintskallen, vad hette han?? Ja och så hände det en massa annat men så var slutet iallafall!
Hahah, neeeej varför läste jag för!
Jag missade de sista två avsnitten, men hade tänkt ladda hem (hihi!) eller vänta tills tv400 visar avsnitten!
Fast jag hade något sånt på känn ändå, min pojkvän läste spoilers och hade väldigt svårt att hålla tyst
Men det jag undrar är, om dom nu är döda, vad är det egentligen dom pysslat med på ön? Var dom hemma i några år (då när Kate hade Aaron alltså) eller vad var det? Jag fattar inte :P
Nej, alla var inte döda egentligen. I slutet var de det när de möttes vid typ porten till himlen ( den parallella världen som varit med sista säsongen ). Men allt som hände på ön hände "på riktigt".
Jag tycker slutet var väldigt fint och positivt Satt och bölade som en gris åt alla fina återföreningar.
Nej men å vad irriterad jag blir, eller jag visste ju egentligen att det inte kunde finnas något logiskt slut, men man hade kanske hoppas på någiot lite bättre!
Håller med Khyote, glad jag slapp titta!
Nej men å vad irriterad jag blir, eller jag visste ju egentligen att det inte kunde finnas något logiskt slut, men man hade kanske hoppas på någiot lite bättre!
Håller med Khyote, glad jag slapp titta!