• Japan87

ARG! Gyn ska på semester!!!!

jag är så arg nu !! =/

Äter provera för tillfället, på 8e tabletten idag !
    Fick mensen igår... och ringde gyn imorses ... Ska få pergotime för att få ägglossning ... och det dumma är att när jag väl ska in till gyn och kika hur äggen ser ut osv, dååå är min gyn på semester (14 okt - 18 okt) =(=( hon ska ringa tillbaka nu snart och se om ja kanske skulle få kunna komma dag 11 i cykeln ist ... alltså ons 13e okt ...

tänk om det är för tidigt att se nånting då ... =/ och så drar hon på semester ... åhhh !

behövde skriva av mig ... frustrerad jag blir !!

• Svar på tråden ARG! Gyn ska på semester!!!!
  • viseversa

fast alla har väl rätt till semester? Eller ska dom vara sina patienter till förfogande dygnet runt året om?

• viseversa

Kan du inte komma till någon annan? Måste ju vara någon som hoppar in för henne?

• Japan87

Jo, det har du alldeles rätt i ... men det var så dålig tajming för min mens att komma just NU =/ Är nog mest besviken på att tiden blev så fel ... =/ Vill ju inte vänta en månad till ...

Jag går hos en privatgyn, det är bara hon o hennes sekreterare som jobbar där ... så mottagningen är stängd under dom dagarna ... =/

• viseversa
    Japan87 skrev 2010-10-04 11:28:18 följande:
    Jo, det har du alldeles rätt i ... men det var så dålig tajming för min mens att komma just NU =/ Är nog mest besviken på att tiden blev så fel ... =/ Vill ju inte vänta en månad till ...

Jag går hos en privatgyn, det är bara hon o hennes sekreterare som jobbar där ... så mottagningen är stängd under dom dagarna ... =/
    Tråkigt=(. Hoppas det löser sig för dig. Och att allt blir bra i slutändan. Men hon är ju inte borta så länge. Förlåt min okunnighet men jag är inte så insatt i detta. Men kan du inte kolla senare?
  • Fotavtryck

få så trist!!
    O helt rätt! här får man skriva av sig!!
    Lider med dig o hoppas att allt löser sig o du sliper vänta en månad till!!
    Styrkekramar

• Japan87

Tack ! jag hoppas med att det löser sig ! Vill ju verkligen inte börja första kuren pergo nästa månad ... vill börja nu ... har kämpat med att knappra proveran ... gått ner 4 kg, för att det ska bli bästa resultat!
    Vill nu! Inte sen !

tack båda två för stöttningen ! =) behövs just nu ...

Nu väntar jag bara på samtalet från henne ... men hon ringer ju aldrig ... =/

Svar på tråden ARG! Gyn ska på semester!!!!