• Zioux

spåtant som berättade mer än jag ville veta..

jag fick veta mkt om hur jag var som person och att jag var lik min mamma , och hur och vad som skulle kunna bli kasst m hälsan. hon sa att hon inte skulle säga något som var otäckt eller om någon skulle dö. Men nu är det så att hon kunde se att jag ville få barn och också hur många... men jag skulle inte få dem med min sambo?? jag blev nog chockad och knäckt. hon sa att det inte skulle hålla. och att jag nog gärna ville stoppa huvudet i sanden...
    men funderar på hur sant det är det hon säger. då mycket av allt hon sa om förr och nu stämde. men hon kunde inte ens se att jag var i ett fast förhållande. hon kunde se tidigare förhållanden men jag tyckte nog det blev lite fel när hon bedömde tider som jag varit ihop med dem.. jaja, nu tyckte jag det var jobbigt för jag kände mig lycklig över mitt liv och hade hittat det liv jag ville leva.

Hon rådde mig alltså till vissa saker.

Nu undrar jag alltså. hur är det här med ödet? kan man förändra det? eller kommer det att hända vad jag än gör.
    hur ska jag tolka det hon sa. jag försöker att ta det lugnt nu. och jag har det ju bra . men det gjorde mig ledsen. eftersom mitt förhållande är väldigt viktigt för mig. =(

hur tar jag hand om det här?

• Svar på tråden spåtant som berättade mer än jag ville veta..
  • Våra Liv

hon verkar ganska oseriös faktiskt

• Väntarochlängtar

Ödet ligger i DINA händer... Ingen annans! Kom i håg det!

Man ska vara försiktig med "spåtanter" och andra som håller med liknade saker, många är otroligt oseriösa och någon som jobbar med detta seriöst ger också seriösa svar! Sen ska man aldrig fråga sådant som man inte vill ha svar på! Låt livet visa dig vägen...
    Om du känner dig lycklig med ditt liv-varför söka upp en spåtant?

Ta livet/ödet/slumpen i dina händer, det är du som styr över det som händer, ingen annan!

• skvattram

Men snälla.... det är ju du som styr ditt liv och du som väljer hur du skall leva det. Varför tror du att det hon säger om din sambo stämmer, men inte allt det andra? Tro inte så mycket på en spåtant!

Lev ditt liv istället, här o nu...

• Widde

Oftast när dom berättar gör du dig en föreställning och det är inte alltid det stämmer... efter en tid kan du upptäcka..aha, det var så hon menade... sen kanske det stämmer till 80% ... och din framtid kan DU alltid påverka. Sen är det inte säkert att du visar henne allt, utan man kan blockera omedvetet och det var kanske det du gjorde med din älskling..... Att du känner olust kan jag förstå, men spådomar måste och ska man alltid ta med en nypa salt....

• Zweet

JAg skulle aldrig våga gå till en spåtant, min mamma var till en för tio år sedan, fick samtalet inspelat på band. Allt tanten sa har slagit in hittils. Mamma skulle gifta sig med en barndomskamrat (vart gifta i 6 år nu), flytta till ett nytt hus (dom köpte morfars), resa mycket (åker till thailand nu, blir borta en månad), hon har aldrig rest så mycket som nu, hennes äldsta barn (jag) skulle få två barn tätt ihop eller tvillingar (har en dotter som är 20 månader och väntar nu mitt andra om en månad) tidigt (var 21 när dottern kom)...
    Var mer saker som jag inte kommer ihåg... Men allt stämmer... Vissa har gåvan andra inte...

• linda87

jag kan nog tryggt säga dig att de har fel...heter hon seida (?) i alla fall hon var en berömd spåtant i sverige, hennes döttrar har fortsatt i hennes anda.....

mamma gick till henne i alla fall (innan jag föddes) och då sa hon att mamma inte skulel få några fler barn...Men där hade hon ju fel ....jag kom visserligen till med hjälp av hormoner men ändå är jag resultatet av mammas ägg och pappas spermier haha..

• linda87

så bara för hon inte såg några barn behöver ju inte dte betyda att det inte kommer några ju....Lycka till!

• Linsen

Det hon såg om din framtid idag kanske ser helt annorlunda ut i morgon, ellern nästa vecka eller månad. Det är ju_dina_val som påverkar din framtid.
    Jag blev spådd i början av mitt och makens förhållande och fick då veta att vi skulle ha en kort men intensiv förälskelse och att jag skulle träffa en annan man att bilda familj med. Vi det tillfället var jag ju inte ens själv säker på vad jag ville med Detta var för flera år sedan och här är jag - fortfarande tillsammans med samme man och barn har vi också.

• halstabletten

Zweet- min mamma har någon jobbarkompis som också gick till en spåtant. Spåkvinnan sa att jobbarkompisen skulle resa till amerika, men jobbarkompisen som var superfattig trodde inte en sekund på det. Så helt plötsligt vann hon en resa till amerika i fyra veckor...visst är det läskigt när saker och ting slår in?

• Zweet

halstabletten: ja verkligen!!! jag tror inte en chans på alla spåkärringar, men nån enstaka finns det ju faktiskt som ser framtiden. Men sen tror jag mycket på att det är dom egna valen som skapar framtiden...

Svar på tråden spåtant som berättade mer än jag ville veta..