spåtant som berättade mer än jag ville veta..
jag fick veta mkt om hur jag var som person och att jag var lik min mamma , och hur och vad som skulle kunna bli kasst m hälsan. hon sa att hon inte skulle säga något som var otäckt eller om någon skulle dö. Men nu är det så att hon kunde se att jag ville få barn och också hur många... men jag skulle inte få dem med min sambo?? jag blev nog chockad och knäckt. hon sa att det inte skulle hålla. och att jag nog gärna ville stoppa huvudet i sanden...
men funderar på hur sant det är det hon säger. då mycket av allt hon sa om förr och nu stämde. men hon kunde inte ens se att jag var i ett fast förhållande. hon kunde se tidigare förhållanden men jag tyckte nog det blev lite fel när hon bedömde tider som jag varit ihop med dem.. jaja, nu tyckte jag det var jobbigt för jag kände mig lycklig över mitt liv och hade hittat det liv jag ville leva.
Hon rådde mig alltså till vissa saker.
Nu undrar jag alltså. hur är det här med ödet? kan man förändra det? eller kommer det att hända vad jag än gör.
hur ska jag tolka det hon sa. jag försöker att ta det lugnt nu. och jag har det ju bra . men det gjorde mig ledsen. eftersom mitt förhållande är väldigt viktigt för mig. =(
hur tar jag hand om det här?