Jobbar ni heltid?
Har blivit ensamstående och får står nu inte hur livspusslet ska gå ihop... känns fruktansvärt att lämna min son 8 1/2 på dagis! har funderingar på att gå ner i tid.. hur gör ni?
Har blivit ensamstående och får står nu inte hur livspusslet ska gå ihop... känns fruktansvärt att lämna min son 8 1/2 på dagis! har funderingar på att gå ner i tid.. hur gör ni?
Ingen respons alls?!
Är han 8½ månad???
Jag har varit ensammen med äldsta sonen i många år, o jag ahr under denna tid arbetat både 80%, heltid samt pluggat.
Nu ska jag snart börja arbeta igen (är fortf ensamstående) efter att jag blev mamma igen för ett år sen, o jag tänker arbeta 50% de första två månaderna, o sen gå upp till 75%.
Men arbeta måste man ju, o tillåter inte ekonomin eller arbetsgivaren något annat än heltid så då finns det ju inte så många andra alternativ.
Hoppas det löser sig!
Nej han är 19mån. Jag menar att han får vara på dagis 8 1/2 timmar per dag.
Har dessvärre ingen fast anställning men så fort jag får det kommer jag gå ner tid. Många säger att det klarar man inte som ensamstående men man får ju prioritiera
Jo har fast jobb, men har han aldrig när jag jobbar, då är han hos hans mamma, där har han dagmamma 15h i veckan eller mer när hon arbetar.
Han är 3år nu i nov.
Du har ingen som kan hjälpa med att hämta sonen lite tidigare några dar så det inte blir så långa dar?Du kan inte jobba hemifrån nån dag?Ta hem kvällsarbete?